Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také jsem netušila, že coby student VŠE F1 a OSVČ k tomu, jsem vlastně byla vykořisťována a že za to vlastně může stát, který mi nedopřál podmínky studovat zadarmo a věnovat se cele a oddaně akademické půdě... Inu pan Stropnický by mohl dostat třeba i infarkt, kdyby zjistil, že díky práci při studiu, jsem nemusela odkládat založení rodiny, až po nabytí pracovních zkušeností po studiu (dle některých bývalých spolužáků "na neurčito"), že i při mateřství dále vykonávám profesi, kterou jsem vystudovala (to je zřejmě další vykořisťování, neb matka by zcela jistě měla mít takový příjem od státu, aby se na nic jiného než děti nemusela soustředit). Vlastně počkat! Jsem zapomněla, že coby živnostník jsem vlastně příživa, kratič daní a parazit... škoda, že jsem stát neobírala o PPM ani dětské přídavky, zato slušně sypala do fondů SSZ a veřejného zdravotního pojištění...

3 0
možnosti

On Stropnický není ani tak zelený, on je primárně rudý (nedivil bych se, kdyby choval sympatie snad i k Pol Potovi).

10 0
možnosti

Asi ne nadarmo mi soudruh Stropnický jr. připomíná Milouše ze Saturnina :-)

12 0
možnosti

Ten knírek?

Co se mu to stalo? :))

4 0
možnosti

Za to může školství. Pokud bude stát podporovat obory, kde absolventi jsou na pracovním trhu nezaměstnatelní, max ve státní správě nebo v jiných podobných neproduktivních organizacích, tak to bude ještě horší než ted ́

.

6 0
možnosti

Studenti se spíše dnes flákají

2 0
možnosti
Foto

J31a24n13a 78M24a75j31o57v76á

24. 3. 2016 20:04

To si rozhodně nemyslím.

1 0
možnosti

vašemu blogu jsem dala karmu - ale neodpustím si jednu zásadní připomínku: Zařadit filosofii mezi ostatní vyjmenované (a zcela zbytečné) obory je opravdu nonsens. Filosofie se vyučuje na všech světových univerzitách již řadu století - a věřte, že pro společnost je její znalost potřebná - i když si třeba vy osobně myslíte, že ne. Stejně tak si může být pro někoho zbytečná literatura, opera či kultura jako taková - a přece by společnost bez ní "zahynula"

0 0
možnosti
Foto

J54a22n89a 88M60a96j30o55v24á

24. 3. 2016 19:50

Filozofie by naopak neškodilo víc, v přiměřené formě už od základky.

0 0
možnosti

Nemám slov. Ten hnusnej gangster!! Jak vůbec někdo může volit zelené, ta sebranka by se měla poslat na nucené práce do kamenolomu.

10 0
možnosti

V kamenolomu to už není jako kdysi, kdy se makalo ručně. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1763x
Programátor ve firmě Atos, absolvent studia informatiky na VŠE, běžec, zapisovatel softbalu a baseballu, člen Strany svobodných občanů se zájmem o komunální politiku v Praze.