Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P45a36v60e52l 74Č93e78r13n11í14k 1838255640460

Já už EEN vedu, protože prakticky vše platím kartou, takže jednotlivé nákupy jsou v bance zaznamenané včetně provozovny

0/−2
6.11.2016 9:38
Foto

A55l48o47i79s 84S18e59č21k91á40r 4132360800628

To ale děláte dobrovolně, nemusíte. Navíc pokud ještě nebylo vytunelované bankovní tajemství, tak do toho stát plošně nevidí, leda na soudní příkaz (nebo tajné služby "načerno").

+3/0
6.11.2016 18:30
Foto

L53u98b98o57š 66M52o96t87l 9805690277573

Pane Černíku, obecněji. I kdyby byla pravda, že někteří fanoušci EET nebo jiných regulací (EEN snad zůstane jen vtip) nemají s něčím problém, pořád to nic nemění na tom, že mnozí další s tím problém mají a Vy nemáte právo svoje názory vnucovat jiným.

+3/0
7.11.2016 9:21

J59a11r59d58a 22S56o67k33o94l 1326888611801

Státní moloch který rok od roku bachratí je třeba zaplatit a proto vznikájí nové a vyšší poplatky na úřadech spotřební daň silniční poplatky komínové kotlové domovní daň dešťovné DPH EET atd.atd. Tam kde seděl jeden úředník dnes sedí min.tři každý hledí do počítače vytiskne deset papírů pošle vás k dalším třem ti to samé a ten poslední vám řekne za měsíc že to nejde. Při dnešní technice je to horší než za krále Klacka a proto vzhůru k lepším zítřkům Rv

+8/0
6.11.2016 7:34

J60i59ř34í 43V29a49v47ř23í25k 7594119155350

Tvrdá realita dneška pro podnikatele. Všetci tuna kradnů!!

+3/0
6.11.2016 8:29

J58a21r48o66m66í77r 62K36r58á57l 4610439284559

Nojo, Babiš soudí podle sebe, ale ono to tak není.

+1/0
6.11.2016 9:20
Foto

V68l56a66d30a 20V46a75n15e91k 9723536614298

Jsem "nadprůměrně" znalý funkcí se smartfouny, a lituji lidi, kteří jej nikdy nepoužívali a nyní budou nuceni si zřídit připojení k internetu, nastavit, spárovat tiskárnu a odesílat účtenky.. Používám program zatím dobrovolně, a mám třeba problém se signálem! Jsou oblasti kde poskytuji služby, a já tam nemohu bez připojení ani účtenky tisknout.. :-P

+4/0
6.11.2016 7:29

M78a43r43i51e 57B53r85e97t55h83o38v64á 2205982546123

Urady maji svoji IT ale soukromnik bude i za tohle platit nemale castky ze sveho, takze postupne zjisti, ze se mu podnikani nevyplati.

0/0
26.11.2016 21:17

J12i71ř10í 11V92a78v65ř58í38k 7894679585520

Kdo podnikal, podniká tak ví, kolik musí vydělat aby zaplatil měsíčně za elektriku, plyn, soc. a zdravotní pojištění, naftu či benzin do auta, papíry do tiskárny, účetní a nedej bože daňového poradce, poplatek za telefon, papír a toner do tiskárny, platit za užívání programu v počítači, prštné-voda co naprší na střechu a odteče do kanalizace, popelnice, oblečení pro zaměstnance, vodné a stočné, sem tam něco co nepodaří prodat či vyrobit vyhodit a co zbyde tak dát na "PLAT". Pracovat od nevidím do nevidím a nyní přichází nápad, správný či nesprávný, EET. Víte kolik bude stát jen papír do tiskárny na tisk EET účtenek za měsíc? Nevíte kdo je vyrábí? Atd....... Smetanu slíznou ti velcí a my červi budeme doufat v lepší zítřek? Ono by to stalo za zamyšlení "Totalitní heslo- Kdo nepracuje ať nejí", ale tady v tomto státě platí "Ševče máš zaplacené daně na příští rok?"!! Ale to je jiná pohádka, že páni ministři.;-(

+7/0
6.11.2016 6:36
Foto

P28a75v22e15l 57Č82e91r24n16í13k 1898415560220

Papír do tiskáren na EET stojí stejně jako papír do tiskáren na doklady, jejichž vydání bylo povinné doposud. Samozřejmě, nemusíte to tisknout na speciální tiskárně, můžete takhle vydávat i normální faktury. Stačí, když budou obsahovat všechny potřebné náležitosti.

0/−3
6.11.2016 9:40

Z72d38e65n10ě46k 31H13r89u10b53ý 5595368101776

Naprosto s vámi souhlasím. Plošné zavedení EET jako by říkalo podnikatel=zloděj, takže budeme raději všechny sledovat. Ti poctiví se přece nemají čeho bát.

Podle stejného principu bychom měli zavést odposlech úplně všech telefonů a instalovat kamery do každé místnosti v našich obydlích. Tím přece zcela odstraníme kriminalitu, těžko pak půjde něco plánovat nebo si zisky z kriminální činnosti užívat. A ten kdo nic nelegálního nedělá se přece nemá čeho bát.

+8/0
6.11.2016 1:51
Foto

P84a22v67e84l 37Č55e37r17n25í58k 1618265610860

Plošně zavedené EET není o moc jiné než plošně zavedené daňové přiznání. Proč byste měl něco takového vyplňovat? Prostě pošlete daně a žádný papír neřešte. A pokud se úředníkům bude zdát že jste poslal špatné číslo, tak vás mohou zkontrolovat.

To by asi nefungovalo že? Stejně jako plošné daňové přiznání není presumpcí viny, tak ani EET není presumpcí viny.

Kdyby bylo, tak za presumpci viny můžeme považovat i policejní pochůzkáře. Správně by přeci měli sedět na stanici a čekat až jim někdo něco nahlásí.. Nebo spíš nabonzuje?

0/−3
6.11.2016 9:53
Foto

L95u68b20o69š 46M66o92t29l 9725890307373

Já si rozhodně myslím, že buzerací je i plošné daňové přiznání a že by systém, který sám popisujete, byl smysluplnější. Množství času a nervů, které jsem v životě vyplýtval otázkami, jak správně vyplnit nějaká přiznání a co vlastně vyplňovat, u nás a hlavně v USA, bylo hodně velké.

Ale v době, kdy se na světě zavádělo první daňové přiznání, jsem ještě nebyl na světě, a tak jsem nemohl ty, kteří za tohle zhoršení světa byli zodpovědni, nemohl chytnout pod krkem. Teď už na světě jsem. A stejně tak ostatní. My víme, co se právě teď má měnit a kdo je za to zodpovědný. A prostě to kritizujeme, protože to zhoršuje efektivitu naší společnosti, omezuje svobodu, a kazí mezilidské vztahy.

+2/0
7.11.2016 11:32
Foto

J49a38n 75D68o54č31e81k24a39l 1924456141135

Teoretický nápad: jestli by nebylo účelné založit (třeba na fb) skupinu lidí s odporem k EET a zlikvidovat Babišovi alespoň ten udavačský web. Kdyby ta skupina měla cca 3000 lidí (a tolik se jich určitě najde) a každý z nich poslal denně 5 nesmyslných udání, tak to je cca 450 tis. podnětů měsíčně. Tím pádem to ztrácí smysl - to nejde v reálu prověřit.

+3/0
6.11.2016 0:58
Foto

J11a84n 64D23o16č47e30k68a25l 1924406431895

Tak jsem dneska kamarádovi ten nesmysl nastavoval. Ač jsem z IT oboru, tak jsem s tou kasou měl co dělat. Barvitě vidím vesnického hospodského, jak stahuje a instaluje certifikáty, zadává rozložení stolů, stanovuje přístupová práva atd. :-P Navíc třeba pokladna od O2 neumí zadávat objednávky jednotlivých lidí u stolu, ale jen stůl jako komplet.Což je u stolů např. pro 8 lidí problém. Takže servírka to bude stejně počítat jako předtím, jen toho konkrétního člověka pak musí při placení nabouchat do poklady (zjistit, co vlastně platí, běžet k pokladně, tam to zadat a zase se ke stolu vrátit s účtenkou) = zdržovačka jako prase.

+11/0
5.11.2016 23:32
Foto

A89l42o84i64s 49S76e63č10k15á97r 4412560130408

"kvalita" technického provedení je další věc...od lidí, co mají s implementací EET co do činění, jsem slyšel jenom kritiku, zoufalství a naštvanost...klasické řešení po Česku - blbé už z principu a ještě fušersky připravené...

+6/0
6.11.2016 0:14

J43a47r57o12m33í15r 65K44r81á37l 4160659514109

;-D Naši servisáci se jen smějí při představě, co budou mít práce při opravách těch dotykáčů, co na takovouhle zátěž nejsou stavěné.

+1/0
6.11.2016 10:27

P67a33v44e44l 34S64l41o48v39á73k 3534672501132

[>-]

0/0
5.11.2016 22:52

J94a85n 33D66o12m17e85k 1312673899165

Na Eet je skvely ze by mohl zlikvidovat vietnamsky "podnikani" neplaceni dani a pripadne by se rozhodli podnikat jinde...

0/−1
5.11.2016 21:29
Foto

A38l34o54i60s 57S58e82č34k62á41r 4812630960318

to je fakt skvělá cena za to, že zároveň spolu s tím zlikviduje taky spoustu dalších malých živnostníků a vytvoří precedent dalšímu online šmírování v budoucnu

+8/−2
5.11.2016 22:08

A48d97a93m 18B83í58l65e63k 4616484941137

amen

+3/0
5.11.2016 17:51

M49i62r44e24k 46Ř65í53h37a 8955391855863

Věřím tomu, že pro některé (starší) živnostníky to je spíše technický problém než finanční. Ale je to krok správným směrem. S klasikou typu chcete účtenku nebo ne (a mpžná to budete mít levnější) jsem se v životě setkal tolikrát, že to ani nespočítám a to i třeba jen když sem si nechával dělat klíče. Nepočítám ty co mi dělali třeba nějaké práce v bytě nebo opravy atd...Já sem na daních z příjmu zaplatil ročně třeba i 80 tisíc tak nevím proč by někdo platit daně neměl...Navíc možná naivně věřím že když se zlepší daňová kázeň, může to vést ke snížení nějaké daně atd...Ne nadarmo je neplacení daní v USA zločin postavený "na roveň" vraždě...

+6/−18
5.11.2016 17:18

K81a24r69e42l 87K71u23č32e35r44a 7635181903220

Aj, jaj! Zase ty Zemanovský bláboly o tom že neplacení je v USA zločin postavený "na roveň" vraždě. :-/

+2/−2
5.11.2016 17:28

M82i41r50e73k 72Ř15í65h53a 8195301895483

je to těžký zločin a berňák je v USA králem a to dávno před tím než se Zeman stal politikem. Tak ho do toho netahejte. I Al Capone šel sedět za daně..Ale chápu ty mínusy, myslím že mínusářum holt sklapla "klec" ..Normální je daně platit nikoli krást...

+4/−3
5.11.2016 17:32

K94a25r19e68l 34K18u21č17e36r68a 7875321753890

Že je to vážný zločin nezpochybňuju, ale v mnoha státech USA za vraždu hrozí trest smrti vy .....!

Zeman se podobnými jím vymyšlenými bláboly pro jednodušší lidi proslavil až se prožvanil na místo předsedy vlády. :-/

0/0
6.11.2016 11:04

R35a72d76e14k 98H35o32d33a81ň 9226867321663

Mezi tím jak je vnímáno placení daní (kdo platí daně je hrdina vs kdo neplatí daně je hrdina) a tím jak je vnímána korupce ve státě (či obecně efektivita zacházení s nimi) je naprosto jasná korelace. Můžete vidět, že severské země mají sice vysoké daňové zatížení, ale současně to obyvatelé vnímají tak že za své daně dostávají kvalitní služby, a nesnaží se daně obcházet.

Čím vyšší je pak korupce a neefektivita státních služeb, tím větší je problém. Kouzlo není jen v biči ono je i v cukru. S USA nás vůbec nelze srovnávat, mají výrazně nižší daně (den daňové svobody někdy v polovině dubna vs polovina června u nás)

+4/−1
5.11.2016 17:34

F80r31a37n15t49i52š49e75k 96S22o65b20o54t95k83a 1857233524270

K poslední větě - Proto tam taky tak vypadá veřejné školství, veřejné zdravotnictví, veřejná doprava atd. atd. atd. Byl jsem tam dvakrát u známých, jsou nižší střední třída a celkem spokojeni, ale třesou se onemocnět či jít si udělat umělé zuby.....

+2/0
5.11.2016 21:35

R96a81d79e91k 75H14o31d63a25ň 9706437951813

Mám za to, že jejich školství se (stejně jako naše) liší region od regionu. Věřte tomu, že do některých škol na severu byste chodit nechtěl. Co se týče božského veřejného zdravotnictví, u nás je například absolutní nedostatek zubařů, takže se chodí k těm bez smluv. Platíte vše. Umělé zuby si pokud vím zaplatíte komplet i u nás. S dopravou souhlasím, tu máme určitě dobrou. Nicméně asi tak: za posledních 15 let můj jediný kontakt s doktory bylo vypsání neschopenek při rýmičkách (tzn. administrativa), a pak když jsem potřeboval ortopeda. Bylo mi řečeno že má čas za 5 měsíců... nebo možná o týden či dva dřív, když někdo odřekne.

0/0
5.11.2016 22:38
Foto

V11á51c40l84a97v 63C48h79u36c23h37m59a 6215921538396

No ono to veřejné školství a zdravotnictví není ani u nás žádná sláva.

0/0
14.11.2016 7:46

M48i47l67a69n 68W34e83l10s38e61r 5102288888331

Správně jste to pojmenoval. Pro starší živnostníky je to technický problém. Ale je škoda, že kvůli tomuto " technickému problému" zavírají své hospůdky a putyky.

Mladí to dělat nechtějí, takže je to konec.

+6/−1
5.11.2016 17:48

M15a63r25i82o 18V13á65p97e87n59í13k 4470708684519

Pane Weslere, měli by se ti starší živnostníci obrátit na mládež, která dneska tráví u počítačů většinu času, aby jim pomohla najít optimální řešení. Pro mládež to bude zábava a hospodským se vyřeší problém.

+2/−1
5.11.2016 18:09

M42i64l20a76n 34W75e32l74s36e23r 5762668408551

Když už, tak prosím oslovovat Welsere....

0/0
5.11.2016 18:21

R45a62d30e89k 12H18o73d43a37ň 9846497721493

Předpokládám že nepodnikáte, ale zkuste si představit že ano a EET se vás týká. Opravdu byste klidně svých X let budování firmy vložil do rukou někomu jen proto že je mladý s vědomím, že on ten systém používat nebude, a že ta půlmilionová pokuta hrozí vám, nikoli jemu?

To je totiž ono. Počítejte že v lednu/únoru totiž už budou v novinách články o osudech lidí co se rozhodli pro nějaká řešení z "garážových" firem (mmj. těch co často spamují různé servery s "skvělými levnými řešeními"), a dostali jen "mírnou" pokutu ve výši pár desítek tisíc - což je pro ně i tak likvidační.

+2/−1
5.11.2016 18:23

M59a18r65i31o 62V25á57p95e96n89í50k 4640578814879

Můžu jít do rizika nebo zavřít hospodu. Zavřít, to je jistota.

+1/0
5.11.2016 18:29

J88a69r41o45m34í52r 51K96r82á56l 4670609764979

;-D Pokud se obrátí na mládež, ta se EET zbývat nebude. A pokud ano, bude Babišovi ještě dlouho zvonit v uších. Něco tak diletantského se jen tak nevidí. A nejen to - ono se to týká komplet elektronické komunikace s MF a FÚ.

0/0
6.11.2016 9:01

J37i35ř36í 60M35a72t66ě70j 5914234517818

Mirku, zkuste si pořádně ještě jednou přečíst článek a pak možná pochopíte, že plácáte hlouposti. Problémem totiž není tak docela princip evidence tržeb (na druhou strano očekávat, že vyberu po jeho zavedení o 18 mld více může snad jen idiot), problémem je celkový legislativní rámec podnikání (a nejen podnikání) Socialisté se nás snaží přesvědčit, že vše je nutno regulovat, na vše je nutno dohlížet a mít vše pod kontrolou. Pod uvedeným heslem: "Kdo nepodvádí,..." se nejen zvyšuje počet různých evidencí a seznamů, ale také dohlížitelů. Náklady státu neskutečně rostou a s nimi také počet lidí na státu závislých a tedy servilních k tomuto způsobu vládnutí. Většina z nich si neuvědomuje, že jen otázkou času, kdy někdo pod stejným heslem prosadí například kamerový systém do každé domácnosti, do každého dětského pokoje, do každé ložnice. Vždyť bychom tím zabránili zneužívání dětí, domácímu násilí a podobně. Vždyť přece: "Kdo nic zlého nedělá..." Já za sebe tedy můžu prohlásit, že nechci žít v takovém světě. Nechci podporovat vládu, která se mi snaží vnutit myšlenku, že takové zásahy do podnikání, pracovního práva, osobních svobod jsou přece v našem zájmu. NEJSOU!!!

+10/−1
5.11.2016 21:26
Foto

V58á48c72l78a35v 54C35h85u54c66h53m13a 6475961178206

Co vám nyní brání říct si u každého nákupu o doklad? To že doklad nedostanete není proto, že by obchodník šidil tržby, ale proto, že není důvod tisknout či vypisovat doklad, který vy nepotřebujete a za dveřmi jej hned hodíte do koše.

0/0
14.11.2016 7:44

M81a74r94i64o 80V97á69p63e23n14í31k 4180318274779

Všechny články tohoto typu jsou na jedno kopyto. Ať už záměrně či nevědomě zaměňují pojem vymáhání daňové povinnosti za pojmy regulace a omezování svobody.

+3/−3
5.11.2016 17:16

R27a93d52e92k 13H33o14d30a23ň 9346907521693

Všechny příspěvky a články fandící EET také: ať už záměrně či nevědomě se snaží o implikaci, že každý kdo z EET nehýká nadšením je zloděj a krade.

Realita je bohužel taková jaká je: máme jedno z největších byrokratických zatížení podnikatelů na světě, jeden z nejkomplikovanějších daňových systémů na světě, a obyvatelstvo kterému je roky vtloukáno do hlavy že "všichni kradou". Naše šedá ekonomika je na tom ve vztahu k HDP lépe než průměr EU, srovnatelná s Německem, se Slovenskem nejlepší ze zemí jižní/východní Evropy. Ale lidé to vnímají hůř než Chorvatsko, Bulharsko atd. kteří jsou na tom dvakrát hůř.

A místo snahy to řešit zjednodušováním zákonů a odstraňováním výjimek je neustálá snaha o "větší bič", absurdní výše pokut a další a další přidávání nových papírů a systémů které musíte plnit daty - v době, kdy už i státní zaměstnanci přiznávají, že valnou většinu těch papírů vlastně nikdo nekontroluje, protože na zpracování toho množství papírů které na jedné straně stojí podnikatele čas a peníze logicky nejsou možnosti ani na straně státu. EET je prostě jen další bič - na jedné straně zmatek v tom co se má a nemá evidovat (viz http://www.lupa.cz/clanky/eet-v-testovacim-provozu-uz-jede-zatim-se-ale-zvedla-spis-vlna-dotazu/ či http://www.podnikatel.cz/clanky/e-commerce-a-eet-totalni-prusvih-urady-netusi-ktera-u-e-commerce-bije/ ), na straně druhé stát vlastně nedostane všechny informace, takže ve výsledku toho zase tak moc nezjistí.

+12/−1
5.11.2016 17:27
Foto

A81l32o22i38s 65S55e88č26k28á86r 4112600780188

Protože jedna věc je rozumná kontrola plnění daňové povinnosti a druhá plošná buzerace všech pod záminkou, že slušný se nemá čeho bát (jen si to bude muset zaplatit). Jakmile si sedne EET, tak začnou regulátoři pošilhávat po kontrole zaměstnanců, což bude muset provádět přes kontrolu jejich výdajů...

+4/−1
5.11.2016 18:56

J64a31r33o26m63í36r 88K35r19á94l 4130149854769

Protože tady skutečně nejde o vymáhání daní. Na to má FÚ nástrojů dost. Jen jaksi chybí chuť a schopnost jich využít.

0/0
6.11.2016 9:03
Foto

V53á80c39l88a54v 98C81h90u90c91h52m74a 6385601988176

EET neslouží k vymáhání daňové povinnosti, k tomu má stát dostatek zákonných prostředků i bez EET. EET bude sloužit pouze a jen ke šmírování a likvidaci nepohodlné a nezávislé třídy.

0/0
14.11.2016 7:48

M51i42l33a25n 49W97e88l17s36e26r 5802558238271

A ještě jedna poznámka. Už se objevují hospody, které už nyní zdražily pivo až o 4 koruny. 1 korunu kvůli zdražení od pivovarů a 3 koruny kvůli nákladům na EET. Pokladny v hospodách nestojí pár tisíc, ale aspoň 10 tisíc, většinou 15 tisíc. Poměrně běžné jsou za cca 23 tisíc ale i 40 tisíc a víc. (To jen pro ty idealisty, kteří si myslí, že to zaplatí hospodský). Takže ty náklady na EET zaplatí všichni zákazníci.

+11/−2
5.11.2016 17:00

M34a60r68i21o 72V46á56p21e15n78í35k 4730398404739

Buďte v klidu, pane. Pokud si pořídí tu nejdražší pokladnu, tedy tu, jak píšete za 40tis, tak po cca 13 tis pivech ji mají zaplacenou. Počítám-li 100 piv za den, což je poměrně málo, tak za 130 dnů je to zpátky. Pak zase pivo zlevní. Nebo nezlevní? Nezlevní. Protože to je jen výmluva - další z keců.

+4/−10
5.11.2016 17:20

M88i97l37a35n 11W52e70l79s70e37r 5542908318611

asi nejste z branže a z venkova.

+6/−2
5.11.2016 17:24

R38a27d35e76k 73H67o91d16a27ň 9876627591393

a) ignorujete utopené náklady vzniklé zaváděním systému

b) ignorujete měsíční náklady na zařízení

c) ignorujete další náklady vzniklé řešením situací, kdy "to nefunguje"

d) ignorujete podnikatelské riziko, půlmilionová pokuta je opravdu dost a věřit že "máte vše v pořádku a proto vám nic nehrozí" může asi jen člověk co nikdy nepodnikal

e) ignorujete zkušenosti z jiných zemí a podobných systémů: on totiž po pár letech stát obvykle přijde na nějaký problém (viz Maďarsko a Slovensko vs registrační pokladny), a pak si musí všichni co mají postižený systém koupit novou generaci. No, tady budete jen měnit certifikáty atd.

f) a především, věřte tomu že představa že za "40 tisíc je nejdražší systém" je naprosto mimo. Znám pár majitelů firem co mají ve firmě kompletně logistiku na míru vč. e-shopů, a byť jsou to firmy o cca 10ti zaměstnancích, nacenění EET tam lítají od 100 000 Kč výš. Přičemž se jich to týká za 4 měsíce, a začíná být zjevné že v ČR není dostatek programátorů co by tohle mohl řešit.

+9/−2
5.11.2016 17:52

M36a54r88t74i68n 58K43l47í28m53e29k 1229737631792

Pokud náklady lítají okolo 100tis.má firma zrejmě miliónové zisky a stejně si to odečte.....

+1/−5
5.11.2016 18:02

R97a82d27e54k 34H58o76d61a10ň 9966657721813

To že si snížíte daňový základ přece neznamená že to máte zadarmo.

+5/0
5.11.2016 18:07

J82a79r49o72m51í23r 43K35r80á61l 4850429874249

No, že "si to odečte" je blábol nejvyššího kalibru. Odečte si to leda z daňového základu a u velké firmy ani to ne.

0/0
6.11.2016 9:07

M19a73r15t64i98n 13N21e18v43r69l17a 2347791594917

Ježíšmarjá, tak když je to takové riziko tak ať vrátí ŽL a jdou k pásu do fabriky. Dyť zaměstnanec je v tomhle státě král a podnikatel štvaná zvěř, že ano... Čtu to tady denně 10x, tak to MUSÍ být pravda ;-).

To jenom otáčím o 180 stupňů argumentaci, když si tady stěžuje zaměstnanec jaký je chudák a podnikatel jak je za vodou.

+1/0
5.11.2016 20:15



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.