Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P56e82t59r 84H13a33d14a31š74č42o78k 7627657565401

Díky : Historii svobodných lidí nepíše náhoda, ale volba. Jejich volba ! Dwight D.Eisenhower

0/0
12.3.2017 15:32
Foto

L20e22o62n26t11ý35n93a 22C51h65v87á76t45a26l13o94v86á 1243945156

Kam IPR šlápne, sto let tráva neroste, už dávno měl být IPR zrušen, jenže pak by ti sociální urbanisté, kteří jsou tam zaměstnaní, nejspíš umřeli hlady. Nebudou mít klid, dokud nebude Praha úplně zničená. Vám karma.

+1/0
10.3.2017 20:55

D43a88n25a 87P42o88l46a17n76e94c66k39á 3516245297895

Ten návrh je výplod chorého mozku, pěkně napsáno.

+2/0
10.3.2017 16:08

L31u88c47i42e 46M45i37c84h58a38l82o75v51á 2604349356103

To bude bydleníčko a zaměstnání jedna báseň. Kdo tam bydlí nebo pracuje , ví jak to tam vypadá teď. Je to příšerné už teď. Ale co vymyslí hlava pomazaná?? Na co tramvaj co byla zrušena a nikomu nechybí? A Kdykoli nejede metro, což je čím dál častěji, zrovna v létě nás čeká zas výluka, jako loni, to je žrádlo se někam dopravit a pokud tam nebude stanice pro náhradní dopravu, půjdeme pěšky, po tom širokém chodníku, na který se vejde hodně lidí. Natoš zaparkovat, nebo jen někoho nabrat do auta u metra, proč bychom to měli chtít???Hybaj pěšky po novém krásném chodníku, lenochu a pěkně přes náš nový přechod, koho zajímá, že nechceš. Moc hezky jste to napsal.:-)

0/0
10.3.2017 15:32

V21o64k66o45u77n 34V18l76a50d68i68m31i45r 8652458109758

Ale chybi. Troika du trinactka. Drivejsi se dalo Jet Primo, Ted musite nekolik prestupovat. Jen ta ctrnactka se da ozelet.

0/0
10.3.2017 16:24

V24o62k32o14u28n 95V52l87a12d83i59m62i41r 8342438419138

A jeste, ty tramvaje na rozdil od autobusu nesmrdely.

0/0
10.3.2017 16:25

L51u12c63i32e 85M21i22c33h69a94l68o26v37á 2924279406513

Jede tam přímo 134. Není to dlouho, co tam jezdí.:-) Máte pravdu, že tramvaj nesmrdí. :-)

0/0
10.3.2017 17:30
Foto

A84l20o71i76s 16S46e70č91k89á31r 4342260860378

Zato zase dělá větší rambajz :) Ideální kompromis v tomhle směru by byl trolejbus nebo ještě líp elektrobus, který by nepotřeboval ani džungli vodících trolejí. Každopádně by ani v jednom případě nemusely mizet parkovací místa. Tramvaj mi připadá jako poněkud neskladná i docela drahá legrace. Ovšem strategické plány města s nimi počítají. Krom protažení Pražského povstání - Budějovická se u nás mluví i o trase z Budějovické Olbrachtovou a Jeremenkovou dolů do Podolí a tam přes nový most na Smíchov a také o propojce přes Brumlovku na Michelskou a dolů na Nuselskou... Dál jsou v Praze plány na úseky Barrandov - Slivenec, Podbaba - Suchdol a Modřany - Písnice. A možná i něco dalšího o čem nevím.

0/0
10.3.2017 19:51

V43o86k13o61u93n 96V21l91a76d21i91m93i35r 8572288859568

Jsem fanda trolejbusu a podle mne bylo jejich zruseni stejny nesmysl jako zruseni tramvaji c. 3, 13,14, 23 a hlavne uz 6 pred tim.

Kombinace metra, tramvaji, trolejbusu i autobusu je to nejrozumnejsi reseni. A u tech autobusu by to chtelo vzit si priklad treba z Vidne, kde prechazeji ze spalovacich motoru na elektropohon.

Zajimave reseni maji i plzenaci, kde maji trolejbusy kombinovane se spalovacim motorem. tam kam nevede uz veden, stahnou kladky a jedou na naftu.

+1/0
10.3.2017 20:10

J66i45t11k82a 58R31ů40ž73i94č27k61o92v30á 8890983526176

Krásně jste to napsal a vysvětlil. To, co se chystá, je opravdu nesmyslné, a z mnoha hledisek zbytečné, plýtvání. A nejen penězi... Především to všichni poznáme na čase, který nám to sebere na cestách do práce, domů, i za zábavou...

0/0
10.3.2017 13:10

O40l81d49ř88i64c46h 54K72r28a94t64o24c51h44v43í70l 9452767593507

Nestavět nové tramvajové tratě jen kvůli parkovacím místům? To by to Praha daleko nedotáhla.

0/0
10.3.2017 12:51
Foto

A36l60o38i80s 30S29e11č93k39á82r 4902110930828

Tak tramvaj Pražského povstání - Budějovická, to bude za čas samostatné téma. Zmiňuju to zde jenom proto, že IPR s čísly ve své studii operuje tak, že tyhle parkovací místa od křižovatky Na Pankráci/Na Veselí nahoru počítá do součtu pouze částečně. Takže mu vychází, že je celkově 50 plus a to taky napsali do tiskové zprávy, ale ve skutečnosti to se vším všudy bude asi 80 minus. Potom dál od Pankráce k Budějovické to jsou v tom středovém pásu další stovky stání... V místech, kde jich je už dneska nedostatek, to je záležitost, která se spolu s tím prostě bude muset řešit a pevně doufám, že město zároveň nabídne alternativu.

+2/0
10.3.2017 13:04



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.