Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky : Historii svobodných lidí nepíše náhoda, ale volba. Jejich volba ! Dwight D.Eisenhower

0 0
možnosti
Foto

Kam IPR šlápne, sto let tráva neroste, už dávno měl být IPR zrušen, jenže pak by ti sociální urbanisté, kteří jsou tam zaměstnaní, nejspíš umřeli hlady. Nebudou mít klid, dokud nebude Praha úplně zničená. Vám karma.

1 0
možnosti

Ten návrh je výplod chorého mozku, pěkně napsáno.

2 0
možnosti

To bude bydleníčko a zaměstnání jedna báseň. Kdo tam bydlí nebo pracuje , ví jak to tam vypadá teď. Je to příšerné už teď. Ale co vymyslí hlava pomazaná?? Na co tramvaj co byla zrušena a nikomu nechybí? A Kdykoli nejede metro, což je čím dál častěji, zrovna v létě nás čeká zas výluka, jako loni, to je žrádlo se někam dopravit a pokud tam nebude stanice pro náhradní dopravu, půjdeme pěšky, po tom širokém chodníku, na který se vejde hodně lidí. Natoš zaparkovat, nebo jen někoho nabrat do auta u metra, proč bychom to měli chtít???Hybaj pěšky po novém krásném chodníku, lenochu a pěkně přes náš nový přechod, koho zajímá, že nechceš. Moc hezky jste to napsal.:-)

0 0
možnosti

Ale chybi. Troika du trinactka. Drivejsi se dalo Jet Primo, Ted musite nekolik prestupovat. Jen ta ctrnactka se da ozelet.

0 0
možnosti
Foto

Krásně jste to napsal a vysvětlil. To, co se chystá, je opravdu nesmyslné, a z mnoha hledisek zbytečné, plýtvání. A nejen penězi... Především to všichni poznáme na čase, který nám to sebere na cestách do práce, domů, i za zábavou...

0 0
možnosti

Nestavět nové tramvajové tratě jen kvůli parkovacím místům? To by to Praha daleko nedotáhla.

0 0
možnosti
Foto

Tak tramvaj Pražského povstání - Budějovická, to bude za čas samostatné téma. Zmiňuju to zde jenom proto, že IPR s čísly ve své studii operuje tak, že tyhle parkovací místa od křižovatky Na Pankráci/Na Veselí nahoru počítá do součtu pouze částečně. Takže mu vychází, že je celkově 50 plus a to taky napsali do tiskové zprávy, ale ve skutečnosti to se vším všudy bude asi 80 minus. Potom dál od Pankráce k Budějovické to jsou v tom středovém pásu další stovky stání... V místech, kde jich je už dneska nedostatek, to je záležitost, která se spolu s tím prostě bude muset řešit a pevně doufám, že město zároveň nabídne alternativu.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS