Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P48e11t56r 78H31a60d90a86š41č60o64k 7917377645891

Díky : Historii svobodných lidí nepíše náhoda, ale volba. Jejich volba ! Dwight D.Eisenhower

0/0
12.3.2017 15:32
Foto

L53e11o55n22t42ý52n65a 97C79h33v25á18t80a51l44o93v64á 1833355286

Kam IPR šlápne, sto let tráva neroste, už dávno měl být IPR zrušen, jenže pak by ti sociální urbanisté, kteří jsou tam zaměstnaní, nejspíš umřeli hlady. Nebudou mít klid, dokud nebude Praha úplně zničená. Vám karma.

+1/0
10.3.2017 20:55

D87a66n25a 69P29o31l33a58n85e48c59k76á 3156625117235

Ten návrh je výplod chorého mozku, pěkně napsáno.

+2/0
10.3.2017 16:08

L91u67c14i19e 25M85i48c97h79a25l95o31v56á 2344469146693

To bude bydleníčko a zaměstnání jedna báseň. Kdo tam bydlí nebo pracuje , ví jak to tam vypadá teď. Je to příšerné už teď. Ale co vymyslí hlava pomazaná?? Na co tramvaj co byla zrušena a nikomu nechybí? A Kdykoli nejede metro, což je čím dál častěji, zrovna v létě nás čeká zas výluka, jako loni, to je žrádlo se někam dopravit a pokud tam nebude stanice pro náhradní dopravu, půjdeme pěšky, po tom širokém chodníku, na který se vejde hodně lidí. Natoš zaparkovat, nebo jen někoho nabrat do auta u metra, proč bychom to měli chtít???Hybaj pěšky po novém krásném chodníku, lenochu a pěkně přes náš nový přechod, koho zajímá, že nechceš. Moc hezky jste to napsal.:-)

0/0
10.3.2017 15:32

V49o29k34o79u31n 63V56l14a15d31i73m69i24r 8932878829408

Ale chybi. Troika du trinactka. Drivejsi se dalo Jet Primo, Ted musite nekolik prestupovat. Jen ta ctrnactka se da ozelet.

0/0
10.3.2017 16:24

V84o49k97o85u30n 18V51l28a47d71i95m86i53r 8252988409518

A jeste, ty tramvaje na rozdil od autobusu nesmrdely.

0/0
10.3.2017 16:25

L35u41c46i66e 87M62i81c44h54a71l54o19v95á 2834219816583

Jede tam přímo 134. Není to dlouho, co tam jezdí.:-) Máte pravdu, že tramvaj nesmrdí. :-)

0/0
10.3.2017 17:30
Foto

A48l25o95i28s 30S80e62č82k44á19r 4402140740798

Zato zase dělá větší rambajz :) Ideální kompromis v tomhle směru by byl trolejbus nebo ještě líp elektrobus, který by nepotřeboval ani džungli vodících trolejí. Každopádně by ani v jednom případě nemusely mizet parkovací místa. Tramvaj mi připadá jako poněkud neskladná i docela drahá legrace. Ovšem strategické plány města s nimi počítají. Krom protažení Pražského povstání - Budějovická se u nás mluví i o trase z Budějovické Olbrachtovou a Jeremenkovou dolů do Podolí a tam přes nový most na Smíchov a také o propojce přes Brumlovku na Michelskou a dolů na Nuselskou... Dál jsou v Praze plány na úseky Barrandov - Slivenec, Podbaba - Suchdol a Modřany - Písnice. A možná i něco dalšího o čem nevím.

0/0
10.3.2017 19:51

V48o38k76o36u10n 30V58l50a93d35i41m21i21r 8662178659228

Jsem fanda trolejbusu a podle mne bylo jejich zruseni stejny nesmysl jako zruseni tramvaji c. 3, 13,14, 23 a hlavne uz 6 pred tim.

Kombinace metra, tramvaji, trolejbusu i autobusu je to nejrozumnejsi reseni. A u tech autobusu by to chtelo vzit si priklad treba z Vidne, kde prechazeji ze spalovacich motoru na elektropohon.

Zajimave reseni maji i plzenaci, kde maji trolejbusy kombinovane se spalovacim motorem. tam kam nevede uz veden, stahnou kladky a jedou na naftu.

+1/0
10.3.2017 20:10

J56i70t57k95a 77R58ů87ž51i95č37k36o82v86á 8120943256946

Krásně jste to napsal a vysvětlil. To, co se chystá, je opravdu nesmyslné, a z mnoha hledisek zbytečné, plýtvání. A nejen penězi... Především to všichni poznáme na čase, který nám to sebere na cestách do práce, domů, i za zábavou...

0/0
10.3.2017 13:10

O27l18d75ř35i69c86h 33K16r14a84t60o22c25h50v36í72l 9612437363267

Nestavět nové tramvajové tratě jen kvůli parkovacím místům? To by to Praha daleko nedotáhla.

0/0
10.3.2017 12:51
Foto

A90l95o42i48s 10S27e42č55k54á77r 4402230120448

Tak tramvaj Pražského povstání - Budějovická, to bude za čas samostatné téma. Zmiňuju to zde jenom proto, že IPR s čísly ve své studii operuje tak, že tyhle parkovací místa od křižovatky Na Pankráci/Na Veselí nahoru počítá do součtu pouze částečně. Takže mu vychází, že je celkově 50 plus a to taky napsali do tiskové zprávy, ale ve skutečnosti to se vším všudy bude asi 80 minus. Potom dál od Pankráce k Budějovické to jsou v tom středovém pásu další stovky stání... V místech, kde jich je už dneska nedostatek, to je záležitost, která se spolu s tím prostě bude muset řešit a pevně doufám, že město zároveň nabídne alternativu.

+2/0
10.3.2017 13:04





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.