Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

P20e15t67r 33H30a44d25a10š23č51o39k 7247477385761

Díky : Historii svobodných lidí nepíše náhoda, ale volba. Jejich volba ! Dwight D.Eisenhower

0/0
doporučit
12.3.2017 15:32
Foto

L62e16o95n64t20ý88n18a 36C88h13v75á50t31a86l93o42v76á 1463905856

Kam IPR šlápne, sto let tráva neroste, už dávno měl být IPR zrušen, jenže pak by ti sociální urbanisté, kteří jsou tam zaměstnaní, nejspíš umřeli hlady. Nebudou mít klid, dokud nebude Praha úplně zničená. Vám karma.

+1/0
doporučit
10.3.2017 20:55

D33a51n22a 16P47o46l68a45n68e45c52k43á 3306255237365

Ten návrh je výplod chorého mozku, pěkně napsáno.

+2/0
doporučit
10.3.2017 16:08

L51u67c67i30e 96M41i44c27h68a73l78o36v56á 2954479106473

To bude bydleníčko a zaměstnání jedna báseň. Kdo tam bydlí nebo pracuje , ví jak to tam vypadá teď. Je to příšerné už teď. Ale co vymyslí hlava pomazaná?? Na co tramvaj co byla zrušena a nikomu nechybí? A Kdykoli nejede metro, což je čím dál častěji, zrovna v létě nás čeká zas výluka, jako loni, to je žrádlo se někam dopravit a pokud tam nebude stanice pro náhradní dopravu, půjdeme pěšky, po tom širokém chodníku, na který se vejde hodně lidí. Natoš zaparkovat, nebo jen někoho nabrat do auta u metra, proč bychom to měli chtít???Hybaj pěšky po novém krásném chodníku, lenochu a pěkně přes náš nový přechod, koho zajímá, že nechceš. Moc hezky jste to napsal.:-)

0/0
doporučit
10.3.2017 15:32

V89o93k21o93u89n 26V73l29a71d67i52m59i41r 8292158729678

Ale chybi. Troika du trinactka. Drivejsi se dalo Jet Primo, Ted musite nekolik prestupovat. Jen ta ctrnactka se da ozelet.

0/0
doporučit
10.3.2017 16:24

V89o18k77o69u88n 91V17l94a47d73i66m42i87r 8712978529958

A jeste, ty tramvaje na rozdil od autobusu nesmrdely.

0/0
doporučit
10.3.2017 16:25

L40u31c12i41e 61M50i93c10h34a72l91o67v36á 2544739626883

Jede tam přímo 134. Není to dlouho, co tam jezdí.:-) Máte pravdu, že tramvaj nesmrdí. :-)

0/0
doporučit
10.3.2017 17:30
Foto

A16l38o32i76s 11S12e14č98k51á52r 4162850830948

Zato zase dělá větší rambajz :) Ideální kompromis v tomhle směru by byl trolejbus nebo ještě líp elektrobus, který by nepotřeboval ani džungli vodících trolejí. Každopádně by ani v jednom případě nemusely mizet parkovací místa. Tramvaj mi připadá jako poněkud neskladná i docela drahá legrace. Ovšem strategické plány města s nimi počítají. Krom protažení Pražského povstání - Budějovická se u nás mluví i o trase z Budějovické Olbrachtovou a Jeremenkovou dolů do Podolí a tam přes nový most na Smíchov a také o propojce přes Brumlovku na Michelskou a dolů na Nuselskou... Dál jsou v Praze plány na úseky Barrandov - Slivenec, Podbaba - Suchdol a Modřany - Písnice. A možná i něco dalšího o čem nevím.

0/0
doporučit
10.3.2017 19:51

V53o17k45o88u83n 70V35l38a66d83i68m63i28r 8252368209298

Jsem fanda trolejbusu a podle mne bylo jejich zruseni stejny nesmysl jako zruseni tramvaji c. 3, 13,14, 23 a hlavne uz 6 pred tim.

Kombinace metra, tramvaji, trolejbusu i autobusu je to nejrozumnejsi reseni. A u tech autobusu by to chtelo vzit si priklad treba z Vidne, kde prechazeji ze spalovacich motoru na elektropohon.

Zajimave reseni maji i plzenaci, kde maji trolejbusy kombinovane se spalovacim motorem. tam kam nevede uz veden, stahnou kladky a jedou na naftu.

+1/0
doporučit
10.3.2017 20:10

J92i79t98k65a 69R29ů28ž38i28č96k42o19v97á 8870233506776

Krásně jste to napsal a vysvětlil. To, co se chystá, je opravdu nesmyslné, a z mnoha hledisek zbytečné, plýtvání. A nejen penězi... Především to všichni poznáme na čase, který nám to sebere na cestách do práce, domů, i za zábavou...

0/0
doporučit
10.3.2017 13:10

O47l59d90ř64i89c90h 62K76r70a48t18o47c82h88v71í41l 9332237163837

Nestavět nové tramvajové tratě jen kvůli parkovacím místům? To by to Praha daleko nedotáhla.

0/0
doporučit
10.3.2017 12:51
Foto

A39l83o86i27s 60S64e72č92k28á68r 4942540220508

Tak tramvaj Pražského povstání - Budějovická, to bude za čas samostatné téma. Zmiňuju to zde jenom proto, že IPR s čísly ve své studii operuje tak, že tyhle parkovací místa od křižovatky Na Pankráci/Na Veselí nahoru počítá do součtu pouze částečně. Takže mu vychází, že je celkově 50 plus a to taky napsali do tiskové zprávy, ale ve skutečnosti to se vším všudy bude asi 80 minus. Potom dál od Pankráce k Budějovické to jsou v tom středovém pásu další stovky stání... V místech, kde jich je už dneska nedostatek, to je záležitost, která se spolu s tím prostě bude muset řešit a pevně doufám, že město zároveň nabídne alternativu.

+2/0
doporučit
10.3.2017 13:04



BLOGER ROKU 2016

Petice

Hlasujte, kdo má být blogerem roku, a vyhrajte!



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.