Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

P30e40t93r 21H84a67d93a71š71č11o20k 7807877915441

Díky : Historii svobodných lidí nepíše náhoda, ale volba. Jejich volba ! Dwight D.Eisenhower

0/0
doporučit
12.3.2017 15:32
Foto

L14e28o96n45t36ý30n57a 27C41h14v25á95t41a54l14o37v43á 1453755876

Kam IPR šlápne, sto let tráva neroste, už dávno měl být IPR zrušen, jenže pak by ti sociální urbanisté, kteří jsou tam zaměstnaní, nejspíš umřeli hlady. Nebudou mít klid, dokud nebude Praha úplně zničená. Vám karma.

+1/0
doporučit
10.3.2017 20:55

D18a62n85a 41P16o92l70a14n27e40c60k17á 3126505507265

Ten návrh je výplod chorého mozku, pěkně napsáno.

+2/0
doporučit
10.3.2017 16:08

L77u51c97i83e 72M23i61c16h68a70l62o27v67á 2734769446223

To bude bydleníčko a zaměstnání jedna báseň. Kdo tam bydlí nebo pracuje , ví jak to tam vypadá teď. Je to příšerné už teď. Ale co vymyslí hlava pomazaná?? Na co tramvaj co byla zrušena a nikomu nechybí? A Kdykoli nejede metro, což je čím dál častěji, zrovna v létě nás čeká zas výluka, jako loni, to je žrádlo se někam dopravit a pokud tam nebude stanice pro náhradní dopravu, půjdeme pěšky, po tom širokém chodníku, na který se vejde hodně lidí. Natoš zaparkovat, nebo jen někoho nabrat do auta u metra, proč bychom to měli chtít???Hybaj pěšky po novém krásném chodníku, lenochu a pěkně přes náš nový přechod, koho zajímá, že nechceš. Moc hezky jste to napsal.:-)

0/0
doporučit
10.3.2017 15:32

V13o36k50o42u65n 39V43l58a52d10i11m53i18r 8922908139878

Ale chybi. Troika du trinactka. Drivejsi se dalo Jet Primo, Ted musite nekolik prestupovat. Jen ta ctrnactka se da ozelet.

0/0
doporučit
10.3.2017 16:24

V59o90k47o90u25n 94V11l78a71d44i40m52i46r 8532638259938

A jeste, ty tramvaje na rozdil od autobusu nesmrdely.

0/0
doporučit
10.3.2017 16:25

L98u23c10i82e 22M22i64c34h30a22l60o61v60á 2764719236793

Jede tam přímo 134. Není to dlouho, co tam jezdí.:-) Máte pravdu, že tramvaj nesmrdí. :-)

0/0
doporučit
10.3.2017 17:30
Foto

A24l84o96i30s 87S40e48č62k92á93r 4122160150568

Zato zase dělá větší rambajz :) Ideální kompromis v tomhle směru by byl trolejbus nebo ještě líp elektrobus, který by nepotřeboval ani džungli vodících trolejí. Každopádně by ani v jednom případě nemusely mizet parkovací místa. Tramvaj mi připadá jako poněkud neskladná i docela drahá legrace. Ovšem strategické plány města s nimi počítají. Krom protažení Pražského povstání - Budějovická se u nás mluví i o trase z Budějovické Olbrachtovou a Jeremenkovou dolů do Podolí a tam přes nový most na Smíchov a také o propojce přes Brumlovku na Michelskou a dolů na Nuselskou... Dál jsou v Praze plány na úseky Barrandov - Slivenec, Podbaba - Suchdol a Modřany - Písnice. A možná i něco dalšího o čem nevím.

0/0
doporučit
10.3.2017 19:51

V47o38k23o93u76n 12V14l46a78d81i65m93i81r 8502268219668

Jsem fanda trolejbusu a podle mne bylo jejich zruseni stejny nesmysl jako zruseni tramvaji c. 3, 13,14, 23 a hlavne uz 6 pred tim.

Kombinace metra, tramvaji, trolejbusu i autobusu je to nejrozumnejsi reseni. A u tech autobusu by to chtelo vzit si priklad treba z Vidne, kde prechazeji ze spalovacich motoru na elektropohon.

Zajimave reseni maji i plzenaci, kde maji trolejbusy kombinovane se spalovacim motorem. tam kam nevede uz veden, stahnou kladky a jedou na naftu.

+1/0
doporučit
10.3.2017 20:10

J67i38t66k39a 77R27ů72ž21i82č61k29o29v27á 8610283246656

Krásně jste to napsal a vysvětlil. To, co se chystá, je opravdu nesmyslné, a z mnoha hledisek zbytečné, plýtvání. A nejen penězi... Především to všichni poznáme na čase, který nám to sebere na cestách do práce, domů, i za zábavou...

0/0
doporučit
10.3.2017 13:10

O22l33d47ř82i94c21h 74K76r15a24t64o92c57h97v46í81l 9362447763487

Nestavět nové tramvajové tratě jen kvůli parkovacím místům? To by to Praha daleko nedotáhla.

0/0
doporučit
10.3.2017 12:51
Foto

A27l68o20i49s 81S92e50č83k27á61r 4302460790268

Tak tramvaj Pražského povstání - Budějovická, to bude za čas samostatné téma. Zmiňuju to zde jenom proto, že IPR s čísly ve své studii operuje tak, že tyhle parkovací místa od křižovatky Na Pankráci/Na Veselí nahoru počítá do součtu pouze částečně. Takže mu vychází, že je celkově 50 plus a to taky napsali do tiskové zprávy, ale ve skutečnosti to se vším všudy bude asi 80 minus. Potom dál od Pankráce k Budějovické to jsou v tom středovém pásu další stovky stání... V místech, kde jich je už dneska nedostatek, to je záležitost, která se spolu s tím prostě bude muset řešit a pevně doufám, že město zároveň nabídne alternativu.

+2/0
doporučit
10.3.2017 13:04



BLOGER ROKU 2016 - FINÁLE

Petice

Podpořte svého favorita v anketě Bloger roku 2016 a vyhrajte!!



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.