Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Volil jsem Topolánka a v parlamentních volbách Svobodné, takže asi budeme mít dost podobné názory. Ovšem nyní zvažuji jako menší zlo volit Zemana. Pro Euro jsou oba, oba jsou prounijní. Ovšem Zeman alespoň kritizuje současné fungování EU. Zároveň je prozápadní a proevropský, ovšem nikoli ve smyslu servilnosti západoevropským vládám či Bruselu, ale ve smyslu západní a evropské civilizace. Kterou vnímám jako nadřazenou samotné idei svobody, protože ta bez onoho civilizačního základu (a mimo tento civilizační rámec) nedává smysl.

Také slouží jako skutečný buldozer politické korektnosti, která znemožňuje vést racionální diskuze a přemýšlet o problémech, pročež je mnohem nebezpečnější než nějaký Babiš.

S tím souvisí, že vystupuje jako odpůrce nekontrolované migrace a islamizace, které právě ohrožují samotné civilizační základy Evropy (rozdíl mezi individuální migrací a masovou viz myšlenky Václava Klause).

Je v tom konzistentní, což ho vede k podpoře našich přirozených spojenců - USA (Trumpa) a Izraele.

Navíc je to politik. Což se může zdát málo, ovšem onu ideu nepolitické politiky, která u nás nyní začíná vítězit (Babiš, Piráti, nyní Drahoš), lze považovat za nebezpečnou pro samotnou demokracii, protože ta je bez politiky nepředstavitelná. Pokud odmítáme politiky, odmítáme politiku a tím i demokracii, Drahoš reprezentuje spíše jakousi představu aristokracie, než demokracie (Babiš pro změnu oligarchie). Z tohoto hlediska jsem od začátku prezidentskou volbu považoval za střet Zeman - Topolánek, volil Topolánka a nyní zůstal jen Zeman.

S jeho politickou kariérou souvisí zkušenosti....

Šlo by pokračovat dlouho, možná na samostatný blog. Existuje spousta důvodů, proč nevolit Zemana. Ale také spousta, proč ho volit. Ale ještě jsem neslyšel ani nečetl jediný důvod, proč volit Drahoše, vyjma toho, že není Zeman. A to je málo.

3 1
možnosti

J45i17ř47í 56H17r14b42e81k

14. 1. 2018 22:33

Napište prosím blog, dost přesně pojmenováváte to co také vnímám a zřejmě nebudem jediní dva;-)... dneska je inflace trochu jiných myšlenek a tyhle je potřeba také slyšet.

0 1
možnosti

J40i38ř14í 44H50r36b20e45k

14. 1. 2018 18:17

Také jsem volil Topolánka. Ačkoliv jsem si říkal, že pokud se tam dostane Drahoš, hodím radši Zemanovi, změnil jsem názor a počkám na tu jejich debatu. Mám sice pocit, že vím jak to dopadne, ale tady musí pocity stranou a také se člověk nesmí nechat odradit od těch jeho sebepovyšujících se fanoušků/fanynek - za ty přece Drahoš nemůže:-P.

Dejme tomu jejich „antizemanovi“ šanci... třeba jsme se mýlili a ty jeho přednosti nějak přehlédli.;-)

2 0
možnosti

Je mi to moc líto, když čtu, že volič Topolánka a navíc člen Svobodných, teď bude volit formu nad obsahem, tedy Drahoše.

Na internetu se před volbami objevil geniální slogan:

"Nevolte Drahoše - může to být kdokoliv".

Ten slogan perfektně vystihuje Drahošovu beznázorovou univerzálnost.

Podle mě Drahoš bude vzorný protektorátní prezident oblasti Euro-Bémen-und-Méren a naší zemi bude vést k tomu, aby se stala 17. spolkovou zemí Německa.

8 7
možnosti

Forma nad obsahem, pobavilo, použil jsem včera úplně stejnou formulaci, totiž volba mezi "obsahem bez formy" nebo "formou bez obsahu."R^

0 0
možnosti
Foto

Sice úplně nesouhlasím se vším, co píšete, ale budete volit Drahoše, takže dávám karmu!

2 0
možnosti
Foto

Jestli se karma uděluje ryze podle politických preferencí, tak nám k výběru kvalitních blogů moc nepomůže :-/

0 0
možnosti

Je fakt, že volbou pana Drahoše nemůžete nic pokazit. Má předpoklady být dobrým prezidentem za všech režimů.

5 0
možnosti

Také jsem volil Mirka Topolánka, ale nyní přes všechny doporučení pravicových stran volím opačně . Hodím to Miloši Zemanovi. Nemá rád skryté levicové liberály.

6 9
možnosti

P56e75t47r 33L26a62n65g60e62r

14. 1. 2018 17:15

mám to naprosto stejně, v prvním kole Topol, v druhém Zeman, Drahoš je zajisté slušný ferový chlap, ale fakt nevím co od něj čekat a navíc Drahoš na mě působí příliš levicově

5 5
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS