Diskuse

Dva světy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Byla bych ráda, kdyby si lidé hlídali své psy a děti, uklízeli po psech, dětech a po sobě samých a na pořádek dohlížela Městská policie. Nic z toho se neděje. Vyhláška to nespasí. Naopak - pokud se pes vykadil někde v roší, tak se celkem nic nedělo, teď se pes vykadí na chodníku, protože do roští nemůže, neb je na vodítku, nezodpovědný majitel to neukllidí a problém to spíš zhorší.

0 0
možnosti

Jeden tatínek mi v debatě argumentoval traumatickými zážitky svých dětí se psy. Na pomoc mi ale vzápětí přispěchala cizí maminka, jejíž děti mají pro změnu nepěkné zkušenosti s jinými dětmi. Připravuje se už příslušná vyhláška na neukázněné a agresivní děti?

Jo a Vy zase bijete černochy. Takovou má tenhle argument cenu;-D

0 0
možnosti
Foto

pokud mi někdo tvrdí, že si mám pořídit děti, abych pochopil, že je vyhláška nutná a správná, pak je to zcela adekvátní protiargument...NĚKTEŘÍ rodiče kvůli svým dětem vyhlášku chtějí, jiní ji očividně nepotřebují...samozřejmě že by o vyhlášku regulující pohyb dětí nikdo nestál - protože prostě vezme přítomnost druhých dětí ve městě na vědomí i s tím, že se občas může něco nepěkného stát...proč to tedy u psů nefunguje stejně? denně jich určitě potkáváte desítky a nic se vám nestane...jednou možná budete bohužel mít špatnou zkušenost...tak jako vás může porazit auto nebo napadnout člověk...to taky nebude chtít nikdo soudný regulovat vyhláškou...

1 0
možnosti

Protože vy máte nezvladatelného psa, tak to mají odnést všichni? Sobecké a krátkozraké.

Je až s podivem, jak kvůli pár jedincům, kteří se neumí (nechtějí) přizpůsobit, vymýšlíme zákazy a příkazy, namísto toho, abychom je samotné trestali.

Bezohlední kuřáci: není jich mnoho, ale odnesou to všichni.

Bezohlední pejskaři: není jich mnoho, ale odnesou to všichni.

Podnikatelé kteří neodvádí daně: také to odnesou všichni.

Dalo by se ještě pokračovat. Jsme státem, kde už se pomalu nikdo ani "neuprdne", aniž by tím neporušil nějaký zákaz či příkaz.

1 0
možnosti
Foto

Nezlobte se na mě, ale... Jsem pejskař a takové vyhlášky se mi líbí. Jelikož je můj pes neposeda a ani kurzy poslušnosti mi nepomohly psíka zkrotit, vodím jej na vodítku. V parku se pohybuje na stopovačce a běhá, kam chce, je spokojený, pokud chci, aby přišel a neposlechne, přitáhnu si jej. Vesmír je v téhle chvíli v rovnováze.

Problém nastává ve chvíli, kdy přijde někdo, kdo si myslí, že pejska naprosto dokonale ovládá a neuvědomuje si nevyzpytatelnost psího chování.

Ať už moje fenka reaguje na pejska jakkoli, pejsci v tom lepším případě poslechnou páníčka a jdou si po svém. Já si v té chvíli psa držím u nohy. Mým vesmírem to pohne, ale vesměs se pořád nic neděje.

Problém nastává, pokud přijde majitel "ale ono je to hodné malé štěňátko" pejska. Takového vůbec nezajímá, že pes za náma jde půl kilometru - v tom lepším případě. V horším případě nás obklíčí, točí se kolem nás. Čuba zpanikaří, omotá mě vodítkem. Ve dvou nebo třech případech se vyvlékla z obojku, v jednom skočila přímo pod jedoucí auto, které naštěstí nejelo rychle a zastavilo. Problém způsobilo v té chvíli štěně jorkšírského teriéra.

A co má dělat majitel neposlušného psa, jako jsem já? Utáhnout vodítko tak, aby se pes udusil? Pořizovat kvůli vám kšíry, když vy si nedokážete koupit vodítko? Vzít psa do náruče a nechat se vysmát, protože "to je přece hodný pes"? Zastřelit ho, protože se mi prostě nepoved a vy si nemůžete pomoct a psa si prostě na vodítko nepřipnete, ani kdyby čert na koze jezdil?

Každý pes prostě není v pohodě a vodítko není nástroj šikany, ale nástroj kontroly. Kontroly, aby nedošlo k tomu, co popisuju. Chcete mít někdy na svědomí poplašenou hárající čubu, která přátelské gesto vašeho psíka bude mít problém a může se vyvléct, tak jako ta moje, a skočit pod auto? Až se váš pejsek jednou popere s něčím na vodítku, budete vinen vy, byť by ho uvázaný pejsek provokoval. Má tedy pes na vodítku mít ještě náhubek? Kvůli tomu, že vy nemáte ani to vodítko? S vyhláškou tedy naprosto souhlasím.

1 1
možnosti
Foto

že jsem tak smělý, jak vám v popisovaném případu pomůže pes na vodítku? akorát se vám kolem nohou omotají oba dohromady - pokud bude majitel natolik nezodpovědný a nesoudný, aby nepochopil, že od hárající feny má svého psa držet dál...stejně tak kdybych si usmyslel, že vás budu schválně vytáčet, půjdu celou procházku těsně za vámi se psem na desetimetrovém samonavíjejícím vodítku - podle vyhlášky budu z obliga a vy budete mít cestu stejně zkaženou...svět je o lidech, ne o vyhláškách

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS