Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Z naší rodiny není člověka, kterého by na našem sídlišti nenapadl alespoň jedenkrát nějaký pes! Nejhorší je, že často vycházím z domu a už je mezi dveřma nějaký pes a ihned na mne zaútočí.

Psi tady i potrhali a pokousali několik venkovních koček. Jejich ošetření na veterině nás už také stálo dost peněz.

0 0
možnosti
Foto

Ještě bych dodala, ze náš malý pes byl několikrát napaden velkým psem natolik, ze jsme na veterine nechali x tisic!!!

0 0
možnosti
Foto

Někteří majitelé nechají lítat psa, aniž by o něho dbali. A ten se vykálí, kde ho napadne. Ani si toho páníček nevšimne! Byla jsem toho svědkem xkrat! Pak chodime domů s hovnama na botech!!! V tom lepším případě. Mockrát už jsem se po tom sklouzla a upadla!!!

0 0
možnosti
Foto

Já nechci žádnou vyhlášku. Já chci, aby se majitelé psů chovali zodpovědně. Aby už se nestalo, aby po mně cizí pes skákal, potrhal mi oblečení, kousal a škrábal mne, aby neskočil do mého auta a napadl a pokousal mého malého psa, aby nenapadal moji vnučku. Aby mi už žádný pes nemočil na moji tašku, když si ji před vchodem do domu položím, abych mohla odemknout. Aby mi psi nelezli do nákupní tašky a nesežrali mi mé potraviny. Aby...

Už se bojím na sídlišti Antala Staška vylézt z baráku.

Jak chceš, Lojzíku, toto na Praze 4 zajistit?

1 0
možnosti
Foto

Ta vyhláška je nesmysl, už jsme to mnohokrát tady zkonstatovali. Na můj dopis také nikdo nereagoval ani z magistrátu. Důvod je docela jasný. Jediný argument pro vznik vyhlášky argumentačně neobstojí. Výsledek je předvídatelný, Vyhláška vyjde a většina lidí ji bude ignorovat jako je ignorována již existující vyhláška o zákazu volného pohybu psů v parcích.

Mě osobně se ta záležitost dotkne minimálně, ale je mi líto zákonů dbalých majitelů nadšených aportérů a starých lidí, kteří v úctě před zákonem budou cestovat kamsi kilometry od svého bydliště.

Vyhláška je pro mě výsledkem práce vnitřními boji zdevastovaného magistrátu, neschopného řešit do nebe volající zásadní problémy, aby se ten mohl prezentovat "něčím pro občany".

2 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1763x
Programátor ve firmě Atos, absolvent studia informatiky na VŠE, běžec, zapisovatel softbalu a baseballu, člen Strany svobodných občanů se zájmem o komunální politiku v Praze.