Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P18e52t54r 30H91a19d68a51š85č40o78k 7287787635251

Díky : Historii svobodných lidí nepíše náhoda, ale volba. Jejich volba ! Dwight D.Eisenhower

0/0
12.3.2017 15:32
Foto

L92e67o39n79t65ý37n54a 37C80h49v16á73t61a42l52o25v49á 1163505146

Kam IPR šlápne, sto let tráva neroste, už dávno měl být IPR zrušen, jenže pak by ti sociální urbanisté, kteří jsou tam zaměstnaní, nejspíš umřeli hlady. Nebudou mít klid, dokud nebude Praha úplně zničená. Vám karma.

+1/0
10.3.2017 20:55

D95a16n90a 21P34o69l87a55n46e58c20k41á 3486195447165

Ten návrh je výplod chorého mozku, pěkně napsáno.

+2/0
10.3.2017 16:08

L37u30c28i62e 24M73i80c85h44a17l19o42v24á 2394229376583

To bude bydleníčko a zaměstnání jedna báseň. Kdo tam bydlí nebo pracuje , ví jak to tam vypadá teď. Je to příšerné už teď. Ale co vymyslí hlava pomazaná?? Na co tramvaj co byla zrušena a nikomu nechybí? A Kdykoli nejede metro, což je čím dál častěji, zrovna v létě nás čeká zas výluka, jako loni, to je žrádlo se někam dopravit a pokud tam nebude stanice pro náhradní dopravu, půjdeme pěšky, po tom širokém chodníku, na který se vejde hodně lidí. Natoš zaparkovat, nebo jen někoho nabrat do auta u metra, proč bychom to měli chtít???Hybaj pěšky po novém krásném chodníku, lenochu a pěkně přes náš nový přechod, koho zajímá, že nechceš. Moc hezky jste to napsal.:-)

0/0
10.3.2017 15:32

V28o86k75o28u54n 95V48l98a89d31i39m73i34r 8512968469208

Ale chybi. Troika du trinactka. Drivejsi se dalo Jet Primo, Ted musite nekolik prestupovat. Jen ta ctrnactka se da ozelet.

0/0
10.3.2017 16:24

V22o85k31o50u81n 42V20l34a89d61i78m22i32r 8282968149898

A jeste, ty tramvaje na rozdil od autobusu nesmrdely.

0/0
10.3.2017 16:25

L90u57c40i86e 82M33i79c63h33a51l51o22v20á 2644229956143

Jede tam přímo 134. Není to dlouho, co tam jezdí.:-) Máte pravdu, že tramvaj nesmrdí. :-)

0/0
10.3.2017 17:30
Foto

A27l36o16i17s 46S54e65č92k64á43r 4692850670138

Zato zase dělá větší rambajz :) Ideální kompromis v tomhle směru by byl trolejbus nebo ještě líp elektrobus, který by nepotřeboval ani džungli vodících trolejí. Každopádně by ani v jednom případě nemusely mizet parkovací místa. Tramvaj mi připadá jako poněkud neskladná i docela drahá legrace. Ovšem strategické plány města s nimi počítají. Krom protažení Pražského povstání - Budějovická se u nás mluví i o trase z Budějovické Olbrachtovou a Jeremenkovou dolů do Podolí a tam přes nový most na Smíchov a také o propojce přes Brumlovku na Michelskou a dolů na Nuselskou... Dál jsou v Praze plány na úseky Barrandov - Slivenec, Podbaba - Suchdol a Modřany - Písnice. A možná i něco dalšího o čem nevím.

0/0
10.3.2017 19:51

V41o69k44o60u48n 15V32l38a61d51i86m57i90r 8672218799968

Jsem fanda trolejbusu a podle mne bylo jejich zruseni stejny nesmysl jako zruseni tramvaji c. 3, 13,14, 23 a hlavne uz 6 pred tim.

Kombinace metra, tramvaji, trolejbusu i autobusu je to nejrozumnejsi reseni. A u tech autobusu by to chtelo vzit si priklad treba z Vidne, kde prechazeji ze spalovacich motoru na elektropohon.

Zajimave reseni maji i plzenaci, kde maji trolejbusy kombinovane se spalovacim motorem. tam kam nevede uz veden, stahnou kladky a jedou na naftu.

+1/0
10.3.2017 20:10

J65i25t27k11a 70R96ů81ž53i13č74k92o27v88á 8200763646476

Krásně jste to napsal a vysvětlil. To, co se chystá, je opravdu nesmyslné, a z mnoha hledisek zbytečné, plýtvání. A nejen penězi... Především to všichni poznáme na čase, který nám to sebere na cestách do práce, domů, i za zábavou...

0/0
10.3.2017 13:10

O20l52d74ř14i72c90h 80K87r73a64t29o87c63h96v81í84l 9462137693507

Nestavět nové tramvajové tratě jen kvůli parkovacím místům? To by to Praha daleko nedotáhla.

0/0
10.3.2017 12:51
Foto

A11l69o71i61s 16S45e39č39k21á71r 4402190920528

Tak tramvaj Pražského povstání - Budějovická, to bude za čas samostatné téma. Zmiňuju to zde jenom proto, že IPR s čísly ve své studii operuje tak, že tyhle parkovací místa od křižovatky Na Pankráci/Na Veselí nahoru počítá do součtu pouze částečně. Takže mu vychází, že je celkově 50 plus a to taky napsali do tiskové zprávy, ale ve skutečnosti to se vším všudy bude asi 80 minus. Potom dál od Pankráce k Budějovické to jsou v tom středovém pásu další stovky stání... V místech, kde jich je už dneska nedostatek, to je záležitost, která se spolu s tím prostě bude muset řešit a pevně doufám, že město zároveň nabídne alternativu.

+2/0
10.3.2017 13:04



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.