Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F18r11a91n48t73i85š94e29k 85P55e94t21r34í48k 6405651664871

No jasná karma !

0/0
16.7.2017 8:06
Foto

V48á11c64l57a19v 80C73h44u87c36h94m52a 6525231448216

Pokrok nelze zakázat. Vždycky se prosadí. Jen to někdy dýl trvá a víc stojí.

A pokud si občané přejí bolševismus, proč jim jej zas na pár let nedopřát? Pokud není jiné cesty aby pochopili, že na to vždycky doplatí nejvíc oni sami. Dobro prostě nelze lidem vnutit. Platí to stejně pro to bolševické "dobro" jako pro to vaše. ;-)

+1/0
15.7.2017 13:35
Foto

J62i32ř21í 33H11e34r41m67á29n35e52k 4226602522460

U taxislužby nejde o bolševismus, to v žádném případě. Protože všechna světová města mají pravidla daleko přísnější, než my.

To, co u nás panuje, není bolševismus, ale "porevoluční zmatek".

0/0
15.7.2017 13:45
Foto

F61r54a44n84t98i78š59e91k 21K73š38í97r 2679336425

To je jedno jak to nazvete v každém případě jde o neetické zneužití moci k vytvoření monopolního postavení pro vybrané skupiny osob.

+2/0
15.7.2017 19:00
Foto

V12á80c76l22a84v 18C53h43u86c24h68m95a 6385821388616

Není podstatné jestli jsou ve světě stejné nebo horší regulace. Podstatné je, že to pro mě naplňuje definici bolševických opatření. Vy si to klidně nazvěte nějak jinak, já si veškerá zbytečná omezení svobod nazývám takto.;-)

+1/0
15.7.2017 20:25
Foto

J83i44ř89í 43H97e17r38m44á42n12e39k 4106582712350

Počtěte si prosím:

You can forget about catching an Uber in Berlin. The car-hailing service has been banned in Germany following a 2015 court ruling that found it violated regulations requiring all transport companies to use licensed drivers. But don't worry, there's a workaround. Indeed, the German capital, which styles itself as the Silicon Valley of Germany, has a number of efficient apps to transform even a first-timer into a bona fide Berliner.

http://www.hollywoodreporter.com/lists/uber-nein-4-essential-apps-surviving-berlin-971079/item/my-taxi-berlin-essential-apps-971075

A zde ještě něco (z téhož odkazu) o alternativní aplikaci, která ale používá licencované vozy a nikoli vozy amatérů, v čemž je také ten zakopaný pudl UBERu:

My Taxi

Essentially an Uber clone, My Taxi lets you request a driver, track his or her progress and pay via your smartphone. The main difference: All the cars are licensed taxis, not private vehicles. For a cheaper alternative, try Allygator, a shared shuttle service designed for Berlin clubbers trying to get home after a night of indulgence. It charges just a few cents a mile for transport throughout the city.

0/0
15.7.2017 10:59

M72i43l86a32n 70S44t47e66h38l17í20k 7560709403811

"§1 Taxislužba je věc nabídky a poptávky na volném trhu, proto nepodléhá žádné regulaci vyjma povinností řidiče vyplývajících ze zákona o silničním provozu.“

O něco takového se můžete pokoušet všude jinde, jenom ne v Praze, kde mají taxikáři pověst největších zlodějů (možná i na světě). :-/

+1/0
15.7.2017 10:18
Foto

J31i18ř81í 22H54e62r77m89á43n93e52k 4426782822770

taxislužba podléhá ve všech světových velkoměstech celkem přísné regulaci.

0/0
15.7.2017 10:27
Foto

A53l83o25i87s 95S62e51č59k66á27r 4452770610368

Což je na čase změnit, protože doba pokročila a zákazník s chytrým telefonem má nyní mnohem lepší možnosti kontroly než jakékoliv státní regulace a nařízení...

+2/0
15.7.2017 10:39
Foto

J87i60ř67í 14H60e80r30m27á46n26e72k 4946532522380

To ale jenom nad určitými parametry jízdy. UBER bere auta do 10 let stáří. Je to adekvátní? A to zdaleka není všechno.

0/0
15.7.2017 10:41
Foto

J28i12ř67í 83H59e62r36m41á81n44e28k 4796572252930

Já jsem zde terčem vtipů za to, že jezdím v 18 let starém BMW, které má charakter i pořizovací cenu luxusního vozu, stavěného pro vysoký proběh kilometrů a obecně daleko větší výdrž.

A pro taxi, nejen pro UBER, u nás mohou jezdit levné a nevýkonné šunky staré deset let a vozit pasažéry?

0/0
15.7.2017 10:50

T18o84m25á63š 55D43v83o37ř28á11k 6567355473977

Pokud jsou ty “nevýkonné šunky” způsobilé vozit ostatní lidi, tak proč ne pasažéry? Ostatně, jaký potřebujete výkon na jízdu po městě...

+2/0
15.7.2017 12:24
Foto

J24i10ř19í 97H31e48r24m77á92n11e72k 4606282842680

Protože taxislužba není cesta na chatu nebo nákup v hypermarketu.

A pokud je auto dosti velké a pohodlné (a jiné byjako taxi neměly jezdit) rozumný výkon motoru vždy potřebuje.

Ještě nikdy jsem neviděl dvoutunový Mercedes s motorem 1,3 TSI.

0/0
15.7.2017 13:13
Foto

V41á10c72l12a51v 18C86h78u88c96h93m43a 6735481818126

A proč by nemohli jezdit levné a nevýkonné šunky? Ne každý si potřebuje polechtat ego jízdou "luxusním vozem".

+2/0
15.7.2017 12:33
Foto

J36i87ř43í 67H43e19r80m36á76n79e40k 4906242892930

O tom to ale přece není. Je to o tom, že standardem pro taxislužbu jsou v civilizovaných zemích, jako je Německo, vozy značky Mercedes.

Má to mnoho důvodů, ale hlavně jde o pohodlí a bezpečí pasažéra. A ani tyto vozy, podle mě, nikdy neslouží deset let.

A ta "luxusní" auta, až chcete nebo nechcete, jsou vyráběna jinak než ta malá, levná, malolitrážní. Prostě se při výrobě tak nehledí na úsporu nákladů.

Takže, já dal své BMW jen jako příklad, jinak BMW nejsou v žádném případě vozy pro taxislužbu. Je jich, a asi zaslouženě, velmi málo.

Ale, nelze se posmívat Hermánkovi, že jezdí v 18 let starém voze, který je se svými 275.000 vlastně ještě v záběhu a současně schvalovat pro taxislužbu desetileté šunky, které, a to se již opakuji, jsou vyráběné dle jiného principu - maximální úspoře nákladů a 275.000 je třeba pro takovou fabii (a i s takovým malým vozem je možné "provozovat taxislužbu") již pomalu konečná.

Shrnu to: V taxislužbě by neměly jezdit malé, levné a nevýkonné šunky. Samozřejmě, nemusí mít takovou motorizaci, jako mám já, ale i dostatečně výkonný motor je zárukou bezpečné jízdy.

Mercedes je ideálem, od kterého nehodlám ustoupit. A třeba City Taxi v Praze skoro vůbec nemá jiné vozy. A to je objednávám dost často, naposledy včera večer. Takže vím, o čem mluvím.

0/0
15.7.2017 13:12
Foto

V25á98c67l86a10v 83C33h94u89c36h31m29a 6105371148496

Ale on se vám snad nikdo neposmívá proto, že jezdíte v 18 let starém BMW ale právě pro to vaše vytrvalé lechtání vlastního ega. No a to BMW je právě pro stejně postižené skvělou příležitostí, jak si do vás rejpnout. ;-)

0/0
15.7.2017 13:32
Foto

J38i21ř97í 45H71e84r27m35á32n29e45k 4346712762950

Pane Chuchmo, věřte, že já bych se před časem strefoval do někoho, kdo jezdí v 18 let starém autě, naprosto stejně.

Ale, já se nechlubím tou "starou šunkou". Já se chlubím tím, že už skoro rok a půl s ní mám nulové náklady na opravy. Ale i kdyby to moje bylo zcela nové - pro taxislužbu by se vůbec nehodilo - spotřeba ve městě.

Auto pro taxislužbu musí mít určité rozměry, tedy dost místa pro pasažéry vzadu - musí prostě zajišťovat pasažérům dostatečnou bezpečnost a pohodlí.

S tím souvisí i velikost kufru a samozřejmě i klimatizace (mají všechny levné malolitrážní "šunky" klimatizaci?).

Prostě, malé a levné auto nikdy nemůže požadavky na taxislužbu splnit. Tak to je, i když ty požadavky všechny detailně neznám.

0/0
15.7.2017 13:43
Foto

V64á97c13l78a43v 15C61h80u28c13h92m52a 6405211888796

Požadavky má určovat zákazník a nikoliv úředník. Pokud zákazník chce jet "rikšou", tak mu prostě Meďoura nevnutíte.

+1/0
15.7.2017 20:28

J97i71ř39í 12O79u25k54r31o40p81e42c 5640808473989

Zákazníci ale nechtějí jet Mercedesy. Raději pojedou šunkou, pokud na tom výrazně ušetří.

Je ale fuk, co chtějí nebo ne. Prostě to nechme na zákaznících, na na úřednících a politicích. Když zákazníci budou preferovat určitý druh služby, tak jim je provozovatelé rádi dopřejí, neboť tak budou inkasovat zisk.

0/0
15.7.2017 22:29
Foto

J33i22ř40í 66H30e96r58m69á44n76e39k 4796422782410

Není to o ničem jiném, než o technickém pokroku. Již před 50 lety vznikla v Západním Berlíně paralelní "taxislužba", něco na principu spolujízdy.

Menší vozy Renault místo Mercedesů a proto také levnější. Sám jsem s ní tehdy párkrát jel. A základním pravidlem bylo: NESMÍ zastavovat na ulici, musí přijet na telefonické objednání a samozřejmě také žádná tabulka TAXI.

Jenomže pokrok se nezastavil, máme Internet, mobily a nejrůznější aplikace pro mobily. A jednou z nich je i aplikace UBER. A ta nejen nahradí taxík, ale dokonce ho i předčí.

A hlavně, obchází tu obezličku zastavování na ulici, protože používá nové, před 50 roky neznámé prostředky.

A také, pražské taxíky nejsou v mnoha případech vozy určené pouze pro taxislužbu, ale jsou to normální rodinné vozy, opatřené vždy jen cedulkou TAXI. A to není dobře.

0/0
15.7.2017 10:13

T86o24m42á48š 46D61v41o74ř26á48k 6537805473617

Vozy Uber rozhodně NEJSOU označeny cedulkou TAXI, viz https://www.google.cz/search?q=uber+praha&client=safari&hl=cs-cz&prmd=inmv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjk2vzUiYvVAhUEORQKHU6iAdcQ_AUICSgB&biw=414&bih=666

A ta “obezlička” neobchází zastavování na ulici, ale nahrazuje právě ten zmíněný telefon.

0/0
15.7.2017 12:29
Foto

J72i95ř98í 79H13e68r39m98á53n67e82k 4496122942350

Samozřejmě, že obchází. Protože to je něco, co před 50 lety neexistovalo a ten klik do telefonu vlastně nahrazuje to zamávání, tak typické pro New York, na taxi.

Napadl mě New York a zde to máte modré na bílém:

"To drive with Uber in New York City, you'll need to get a TLC (Taxi and Limousine Commission) license. It's a simple process and we'll help you every step of the ..."

Prostě i v té Americe, zemi neomezených možností, potřebuje ten, kdo chce jezdit pro UBER licenci. Ale, v postrevolučním Česku NE, tady víme všechno nejlépe.

https://www.uber.com/cs-US/drive/new-york/

0/0
15.7.2017 13:23

T49o44m22á51š 97D94v27o31ř42á10k 6467905473247

Takže podle Vaší logiky by mělo být zakázáno objednat si smluvní přepravu mobilem? Pouze z domova nebo z telefonní budky? Protože zavolání z mobilu nahrazuje mávnutí zrovna tak jako appka a před 20 lety přece mobily nebyly...

A potřebuje v New Yorku řidič Uberu taxametr, za který pražští úředníci rozdávají pokuty? Zakážeme u nás veškerou smluvní přepravu (také nemají taxi licenci)?

0/0
15.7.2017 19:27
Foto

F27r76a26n20t18i70š79e40k 98K38š19í11r 2869696745

Diskuze se zástupcem taxi služby a Urzou.

.

https://www.youtube.com/watch?v=rvg6RqoFI08

0/0
15.7.2017 9:35
Foto

V65á96c59l46a48v 76C14h40u38c48h66m54a 6735651788666

Díky za tip.

0/0
15.7.2017 13:02

M77i91c84h36a90l 65S39v93o33b54o18d44a 5838428966171

Myslím,že nějaké regulace u osobního vozu jsou zbytečné,protože nejde o náklaďák ani autobus. Je pro mě absurdní,aby nároky na řidiče taxíku byly jiné,než na jiného řidiče skupiny B (oni snad ve svém autě nepřeváží osobu?),tohle by si měli poslanci uvědomit. Pak ať jsou všechny zkoušky na skupinu B totožné s nároky na taxislužbu.

Zakázat Uber,protože nemá na střeše cedulku taxi je kravina. Ani EET není potřeba, jelikož platby jsou již provedeny elektronicky,ale je jasné proč chce magistrát zakázat Uber,protože z toho nemá ani korunu do kasy.

+3/0
15.7.2017 8:47
Foto

J57i56ř76í 13H86e54r97m46á23n45e86k 4706502252150

Samozřejmě, že nároky na řidiče taxi jsou vyšší. Třeba a to nejen, místopis.

0/0
15.7.2017 10:14

M73i29c71h41a19l 11S43v82o98b66o65d22a 5938678686561

Ano a zbytečné,protože řídí osobní auto jako miliony jiných držitelů skupiny B, kteří také převážejí třetí osobu a účastní se provozu na pozemní komunikaci.

0/0
15.7.2017 10:29
Foto

J95i51ř58í 96H27e88r75m79á33n92e47k 4226542782670

Ale vždyť to platí i jinde. Řidič z povolání je něco jiného, než referentský řidič.

A taxikáři by měli mít charakter řidičů z povolání a ne amatérů občas řídících auto.

0/0
15.7.2017 10:39

M52i17c49h44a24l 21S10v87o16b24o72d77a 5458308416141

To já samozřejmě nerozporuju,ale jak jsem psal prve tak by měly závěrečné zkoušky z autoškoly mít stejný nárok jako na taxislužbu, protože kromě výběru peněz od zákazníka,čím jiným se liší od jiného řidiče skupiny B? Proč musí řidič,který si chce dělat živnost znovu prokazovat způsobilost,když tu samou způsobilost již prokazoval v autoškole?Rozdíl je v IZS,kde je právo přednosti v jízdě a dodržení 15minutové doby dojezdu,nebo je rozdíl v náklaďáku a autobusu,který má jiné jízdní a brzdové vlastnosti než osobní auto(což vy víte),tak pořád nechápu,proč má taxikář vyšší nároky,než běžný řidič osobního auta,který také může způsobit stejnou nehodu osobním autem?Mikrospánek je úplně stejná věc u obou řidičů.STK je taky vyšší u taxikářů,ačkoli v běžné šunce jak jste správně napsal vám také zaplatí za jízdu a to nejen cizí člověk-zákazník,ale i kamarád,kterého vezete z místa na místo.Klidně tato situace s kamarádem mohla stát u zrodu aplikací jako Uber.

+1/0
15.7.2017 12:02
Foto

J78i54ř88í 89H29e91r28m87á84n53e91k 4186252622300

Kamarády si vozte,jak často chcete. A ať Vám přispívají na benzin. Ale taxislužba je SLUŽBA.

0/0
15.7.2017 13:48

M38i29c98h22a15l 53S33v53o45b95o62d51a 5818538206391

Takže jste teď potvrdil,že kamarádovi,který mi přispěje na benzín,jsem poskytl SLUŽBU.

+1/0
15.7.2017 14:45
Foto

J58i90ř87í 68H66e65r88m48á59n87e60k 4586702292910

Jistě. Přátelskou službu. Výpomoc. To není podnikání.Ani za krutého socialismu se to tak nebralo.

0/0
15.7.2017 15:25
Foto

F71r52a92n44t58i46š17e36k 59K55š11í52r 2939656495

A co je komu, včetně vás, do toho, kdo komu poskytuje nějakou službu?

0/0
16.7.2017 9:00
Foto

D46a44l74i23b43o26r 37B93a63r72t39o59š 5614260927739

pokud vám někdo poskytne službu na vašem zdraví a zmrví ji..i úmyslně.......či z nedbalosti.........pak je to často trestný čin a to může a musí zajímat policii a soudy.........

viz problémy s transfuzemi krve nakažené HIV............ale to vám pořád uniká, nikdy nevidíte co vidět máte.........

Ale chtěl bych vidět vás, kdyby někdo dal takovouto nakaženou transfuzi vaší ženě a dětem..........určitě byste byl rád a volal že se nikdo nemá vměšovat.........

asi tak že?

0/0
16.7.2017 22:45

T81o25m14á89š 98D88v19o60ř92á50k 6647375223647

Místopis je v době GPS navigace irelevantní. I taxikář, který cestu dobře zná, dnes rád použije navigaci, aby se vyhnul dopravním zácpám, aktuálním uzavírkám, místům dopravních nehod atd.

+1/0
15.7.2017 12:21
Foto

J22i94ř82í 20H51e26r83m56á85n74e44k 4576392702280

To není pravda. Já se ten místopis Berlína kdysi učil. A to nebylo jen o tom, kde zahnout doprava a kde doleva. Ale také o tom, kde jsou stovky institucí. Vláda, Magistrát, divadla a podobně.

Co třeba zadá řidič do GPS navigac, když mu zákazník řekne: "Do Strakovky" nebo dokonce "Ke koni". Prostě, i v době navigací je místopis, znalost města, důležitý.

Co udělá venkovský řidič, když mu někdo zadá: "K Jelínkům, prosím"? Bude koukat jako čerstvě vyoraná myš a udělá si ostudu. A těch pojmů jsou tisíce a alespoň některé by měl řidič znát.

Nebo do Laterny Magiky?

0/0
15.7.2017 13:54

T86o54m20á66š 80D29v36o88ř74á50k 6567345233307

Asi se budete divit, ale ve slušné navigaci by uspěl ve všech případech a žádnou ostudu by si neudělal. Vyzkoušel jsem ty Vaše příklady zadat do Waze a správně našel “Strakovka”, “Socha koně”, “U Jelínků” i “Laterna Magika”. Vždy buď jediný výsledek a nebo výsledek na prvním místě, a to jsem v tu chvíli ani nebyl v Praze.

Po zadání “Magistrát” mi to na prvním místě nabídlo magistrát Pardubic, což je v pořádku, protože je nejblíž. Pražský magistrát byl v seznamu asi na 4. místě. Po zadání “Vláda” mi to našlo místní obecní úřad. Po zadání “Úřad vlády” už to správně našlo Strakovku. Co tam máte dál? ;-)

0/0
15.7.2017 19:43
Foto

J91i61ř98í 81H97e59r44m75á51n73e76k 4896342392380

Já mám německé papíry z roku 1969 a v roce 1989, vo době vělkého "předrevolučního tání" jsem se v Západním Berlíně učil na Taxikáře.

Princip, který platí nejen tam, ale i v jiných západních velkoměstech je zcela jednoduchý.

Licence je vlastně dvojího druhu:

1. Licence na provoz taxislužby, resp. provoz vozu taxislužby. Kupuje se, stojí desítky tidíc peněz a opevňuje firmu provozovat JEDEN vůz taxislužby a na další je třeba další licence. Tím je automaticky regulován počet vozu taxislužby. V té době byl v celém Západním Berlíně 5.000.

2. Licence řidiče. To je naprosto jiná káva. Řidičů bylo potřeba na každé auto více než 4 (auto se muselo točit 23 hodin z 24 a ta jedna hodinka byla na tankování a úklid vozu.

Prostě a zcela jednoznačně. Ten systém v Západním Berlíně zajišťoval vysokou kvalitu jak vozů, tak i řidičů, zatímco v Praze to je VÝSMĚCH těmto pravidlům.

0/−2
15.7.2017 7:04
Foto

J55i50ř59í 47H42e16r94m54á69n40e45k 4846152182690

A něco konkrétního k mému příspěvku by nebylo, pane Mudro?

0/0
15.7.2017 10:28

J93i90ř70í 36L92i23b44e75r 6408200820202

Jasná karma! R^

+1/0
15.7.2017 0:51
Foto

D13a45l89i90b93o96r 60B28a98r96t86o79š 5234960167399

já některé mladé asi fakt nechápu, již před 500 lety vznikl první zákon na ochranu spotřebitele...a byl to zákon o čistotě piva. Prostě zákon který stanoví co je a co není pivo a z čeho a jak se musí vyrábět...aby prostě spotřebitel nebyl klamán prodejcem, jak se děje dnes jak na běžícím páse.........viz křehčené kuřecí například

A tento zákon reguloval výrobu piva..již před 500 lety byli panovníci tak prozíraví a moudří.........jak dnes nedokáží mladí ani domyslet..........

regulace je to primárně pro to, aby spotřebitel nebyl klamán.............

tak jako doktor musí studovat, jako elektrikář musí mít zkoušky, jako je musí mít i svářeč a tak dále.........tak i taxíkář prostě musí něco umět..aby mohl své řemeslo vykonávat.........UBER JE SICE VELMI ZAJÍMAVÉ ŘEŠENÍ, ALE musí poslouchat dané zákony....a ne je obcházet........

Milý muži, jak byste viděl tuto situaci v případě, že by váš otec byl taxíkář a ztratil práci kvůli UBERu a nemohl vás podporovat na univerzitě...byl byste rád???????

0/−7
14.7.2017 22:33

T50o61m74á39š 67D80v78o84ř28á97k 6467255213747

Povedená snůška argumentačních faulů...

Jak slouží ochraně spotřebitele vyžadování taxametru u služby, kde je z principu zcela zbytečný? Naopak - tato legislativa spotřebitele poškozuje, protože mu bere možnost volby a omezuje konkurenci. Bere spotřebiteli služby typu Uber, kde z principu klamán být nemůže, protože cenu i trasu zná předem, platba je bezhotovostní atd. a místo toho mu vnucuje taxikářskou bandu se všemi známými riziky. Zákazník tam má jistotu, že kromě skutečných nákladů zaplatí i ten taxametr (s turbem) a zkoušku z místopisu (jako kdyby taxikáři nejezdili podle navigace i tam kde to zná, už jen kvůli online informacím o zácpách apod).

Takže Vašimi slovy: zákony na ochranu spotřebitele jsou dobré, amen. Uber musí poslouchat.

Váž závěrečný “argument” o ztrátě práce otce snad ani nemá cenu komentovat, jak je hloupý. Jakoby řidič Uberu nebyl také něčí otec. Jakoby rozbíjení strojů někdy přineslo něco dobrého. Jakoby se takto demagogicky nedalo argumentovat pro cokoliv, např.: jak by se Vám líbilo, kdyby Váš otec onkolog přišel o práci kvůli vynálezu univerzálního léku na rakovinu, he? Takže lék na rakovinu zakázat... Škoda slov.

+7/0
14.7.2017 23:04
Foto

D28a36l58i94b90o18r 79B49a51r87t53o88š 5704960147899

taxametr je právě na ochranu spotřebitele, aby si český taxíkář neúčtoval 2000 korun za cestu za cestu za roh............tedy se nejedná o faul mlj ale o vaše absolutní nepochopení

A ANO, zákony na ochranu spotřebitele jsou dobré...některé možná nepovedené, ale jsou dobré ve svém principu A ANO, UBER musí poslouchat..........

Tak jako vy musíte poslouchat dopravní předpisy daňové předpisy a tak dále......

A pokud toto nechápete.......Mars není tak daleko...a je tam prázdno a nejsou tam zákony na ochranu spotřebitele.........tak se odstěhujte.......

Váš poslední odstavec ani neberu jako argument ale jako dětinský výkřik, z uražené ješitnosti, .......

0/−2
15.7.2017 7:44

T22o95m16á15š 35D78v45o53ř51á31k 6667145713947

Pokud jste schopný s vážnou tváří začít v diskusi vysvětlovat účel taxametru, tak byste se měl asi zdržet poznámek o dětinském výkřiku :-)

Mimochodem, jaký je výsledek 20 let té Vaší slavné regulace? Taxametry to podvádění s cenou vyřešily, že ano? :-P

+2/0
15.7.2017 7:54
Foto

J59i45ř17í 34H78e59r30m28á15n97e58k 4116192862840

Vyřešily to hlavně dispečinky, které stále hrají rozhodující roli a nepoctivého taxikáře prostě vyrazí.

Mám tu zkušenost, často taxi objednávám, občas i používám.

0/0
15.7.2017 10:29
Foto

D78a20l81i80b38o84r 50B18a15r48t48o90š 5154530697519

asi to bylo nutné pro daného diskutéra...........a výsledek je přesně evoluční.........je nutné vyvinout složitější kontroly, protože taxíkář český je hlava koumavá a dokáže podvádět téměř všude............

ale to je na dlouhou debatu------

nikdy nikde se nepodařilo zamezit kriminalitě, jen se povedlo ji omezit...........a k tomu právě slouží regulace.....

ale je fakt, že tohle je tak složité filozoficko-evoluční téma, že ho nepochop téměř nikdo...........takže si z toho ni nedělejte........

Ale pro pochopení podstaty bych doporučil si nastudovat fenomén červené královny.........možná vám to pomůže.......

0/0
15.7.2017 22:29
Foto

D74a76l56i37b18o80r 46B27a54r68t93o89š 5184550347689

https://www.novinky.cz/krimi/443662-turistka-v-praze-zaplatila-za-ctrnact-kilometru-v-taxiku-pres-sest-tisic-korun.html

0/0
16.7.2017 22:40
Foto

J58i67ř72í 20H83e33r43m20á19n36e12k 4846402682250

A co, abychom, na čistě komerční bázi spustili paralelní farmacii a místo náročných zkoušek v SÚKL spustili paralelní síť komerčních lékáren?

Ta by určitě byla levnější.

0/0
15.7.2017 7:46

T73o45m55á82š 34D62v58o75ř97á73k 6647355693897

Pokud by to v praxi fungovalo lépe než současný polostátní moloch, tak proč ne? Ale obávám se, že zajistit bezpečné fungování farmacie je o řád složitější, než v případě taxislužby, a smartphone s GPS tady moc nepomůže. Zkoušky léků musí probíhat v kontrolovaných podmínkách, tam jde skoro vždy o zdraví a o život. U taxi nejde o zdraví a o život skoro nikdy.

Ostatně, jaké další komerční služby byste musel regulovat s použitím argumentu a farmacii?

+1/0
15.7.2017 8:57





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.