Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S tim svetlem to bude asi jak kde. jestli se nepletu tak na krizovatce Bocni/Hlavni se o svetelne orgije stara 16 vybojek.

0 0
možnosti
Foto

Nevím čí šeroslepost má stěžovatel na mysli, ale tak nějak mi z článku vyplynulo že šeroslepost řidičů. Tak jsem do vyhledávače zadal "šeroslepost a řidičský průkaz". Hned první odkaz obsahoval stesk člověka, že šeroslepost, která je neléčitelná, mu nedovoluje ŘP získat. Takže pán buď píše záměrně nepravdu nebo zná někoho kdo je na silnicích, hlavně za šera, nebezpečný a řídit by z tohoto důvodu neměl mít dovoleno.

0 0
možnosti
Foto

Šeroslepost se rozvíjí postupně, řidičák člověk získá jednou a už ho má. Může to být tak, že se někomu zrak postupně zhoršuje, ale ještě to neřeší, protože mu to nepřipadá závažné - dokud se něco nestane... Já mám taky např. lehce zhoršené vidění na dálku, mám třebas problém přečíst číslo linky autobusu nebo z větší dálky text z promítacího plátna (neřídím vůbec a ŘP nemám), ale brýle neřeším a nenosím, protože mě to fakticky neomezuje natolik, abych to řešit chtěl.

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1763x
Programátor ve firmě Atos, absolvent studia informatiky na VŠE, běžec, zapisovatel softbalu a baseballu, člen Strany svobodných občanů se zájmem o komunální politiku v Praze.