Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J97o79s77e91f 72S38u88k 4385480710734

ano, naprosto nutné k zachování svobody. Na druhou stranu je třeba říci, že svoboda slova není vědomé šíření lží a pomluv - to je zákonem zcela správně stíháno a trestáno.

0/0
5.11.2018 14:13
Foto

L38i28b48u54š42e 11P63a77l36k89o50v27á 5301563647199

karma a souhlas-svoboda slova by měla být zachována zaznamenala jsem zde například výroky, že vyprávění vtipů vede k násilí a třeba pan Vodvářka, který se tu staví proti bolševickým praktikám s touto vyloženě bolševickou praktikou souhlasil-pokud budou lidé s tak dvojakým metrem a rozporuplnými často diametrálně odlišnými postoji tak se k té svobodě slova hned tak nedopracujeme-

Ti, kteří dovolí antisemitismu nekontrolovaně nabíjet jeho zbraně.

Ti, kteří pronášejí antisemitské vtipy, ti, kteří se neozvou proti nim, ti, kteří postují či sdílejí antisemitské texty či obrázky na Facebooku, Gab nebo Twitteru nebo je vidí a neprotestují, ti, kteří omlouvají politiky a rozesílají jejich řeči, aby byli zvoleni, vy přikládáte pod kotlem nenávisti.

Zdroj: https://hoffmannova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=685421

Tomáš Vodvářka 33174

Facebook

Velmi emotivní a velmi potřebné. R^ +5/0 doporučit

0/0
4.11.2018 12:40

J78a30r82o47m23í14r 52K17r52á41l 4240929774729

A mohu říkat zahrádkářům "bobkaři" ? ;-) Spolek jako spolek.

0/0
1.11.2018 19:56

J47a85n 92V51y47s60k26o96č96i19l 6212840676574

Svoboda slova buď je nebo není. Neexistuje nic mezi tím. Slovem totiž ničí svobodu omezit nelze, proto je absolutní. https://www.bostonglobe.com/opinion/2017/08/14/there-hate-speech-exception-first-amendment/q9m4IqfQvbo24nnlnPor1O/story.html

+4/0
30.10.2018 10:09

R61u56d45a 18S28l38a58v27í87k 5363258236941

Není absolutní a ani nemůže být. Např. základní lidské právo Listovního tajemství už ze své podstaty omezuje absolutní svobodu slova.

0/−2
30.10.2018 16:48

J47a89r68o48m83í58r 27K12r40á37l 4140269584439

To je nesmysl.

0/0
1.11.2018 19:57

J81a33n 72V35y37s46k94o54č94i95l 6162730486234

8-o

0/0
2.11.2018 10:54

I30v97a65n 35M34i64n77á17ř 7372704377361

Pokud nebude Evropě vnucována nesmyslná integrace s islámem - pomine i důvod těchto obav.

0/0
30.10.2018 9:21

J49a54n 30K29o40z90l69e93r 3769939241104

Pro mě je jediné řešení CZEXIT

+2/−2
30.10.2018 9:19
Foto

A86l75o98i91s 93S72e41č19k19á13r 4812420700788

Jenom z části, protože tendence zakazovat druhým říkat a dělat věci, které se jim nelíbí, má i celá řada těch, co chce odcházet z EU. Několikrát tu byla zmíněna divadelní hra o Ježíšovi, který znásilňuje muslimku, a byť ji sám pokládám za paskvil a nešel bych na ni, tak snahy ji zakázat, protože uráží křesťanství, jsou totéž v bleděmodrém z druhé strany...

0/0
30.10.2018 9:28

J91o92s65e73f 95S12u97k 4115950500334

ve sporu o tu ubohou hru nešlo jen o lživou prezentaci Ježíše Krista jako znásilňovatele /islám vznikl řadu staletí po jeho ukřižování/ ale i o to, že tato "hra" byla SPONZOROVÁNA VEŘEJNÝMI PENĚZI..Lež šířená z moci úřední za veřejné peníze je pikantní ukázka svobody úředníků..

0/0
5.11.2018 13:59

J53a46n 36B82u65r47d57a 4652849221632

To dostane ČR z dosahu EÚLP jak přesně?

0/0
30.10.2018 10:29

K39a27r26e46l 71S87t57r61ž98a75n38o12v96s22k11ý 1858785575

Stačí, když by lidi používali rozum a slušné chování. Označit Mohameda za pedofila je kravina. Vždyť je 1400 let po smrti a nikdo ho nezná.

0/−3
30.10.2018 6:25

T68o29m17á26š 15V64e65s55e59l15ý 5405438370799

a jeho tehdy osmileté manželce už také dávno bylo 15.

+1/0
2.11.2018 21:17
Foto

M41a71r79t83i59n 77B45r26a13u26n 2374257441389

V Polsku je soudně popotahován zpěvák skupiny Behemoth za to, že na koncertě roztrhal Bibli. Kromě toho je v Polsku taky trestné otevřeně vystupovat proti katolické církví. Taková osoba může být pokutována a v extremním případě i se dostat do vězení. Platí i v tomto případě svoboda slova nebo ne?

+5/0
29.10.2018 21:07
Foto

A69l63o61i77s 17S26e92č55k22á21r 4612790260388

Samozřejmě, že Nergala nikdo soudně popotahovat neměl, je to úplně stejný princip. Mimochodem v Irsku před pár dny proběhlo referendum, zda zrušit protirouhačské zákony a pro zrušení bylo 65 % hlasujících...

+3/0
30.10.2018 8:19

J52o30s64e48f 57S50u64k 4495310120294

pokud porušil zákon /neznám Polské zákony/ pak se nemůže divit, že je stíhán..Otázkou je, zda jsou některé zákony rozumné a zda by nebylo lepší případná omezení zrušit

0/0
5.11.2018 14:05

K79a33r12e13l 10C77h49r31a27s88t50i78n64a 4303634670845

"Mělo by být povoleno říkat co nejvíc věcí a nositele těch „hloupých“, „zlých“ a „nebezpečných“ názorů má na okraj vykázat sama společnost prostřednictvím kvalitní veřejné debaty." Velmi správně, pane Aloisi, navíc máte ode mne karmu a pochvalu před rozvinutou zástavou!

+8/0
29.10.2018 20:34

P59a67v31e78l 61V17e73r82n60e88r 1663923722297

Tak to budou mit Slusni lide radost, az poslou toho ynteligentniho autora a rezisera Olivera Frljice k soudu (mozna s celym ansablem), protoze pokud to pozenou az do Strasburku, ten bude muset rozhodout stejne jako v tomto pripade ;-D.

+2/0
29.10.2018 19:52
Foto

A42l59o58i36s 92S90e51č22k43á22r 4572980480118

Slušní lidé jsou názornou ukázkou toho, jak to dopadá, když se proti "nevhodným" názorům bojuje represemi - nespokojenost lidí se zhmotní do podpory nějakých nesympatických bouchačů, naštěstí zatím ne moc silné.

+1/0
30.10.2018 8:22

P51e10t27r 93M82e79j89z62l79í49k 8278254371300

Pokud by byly soudy důsledné, musely by zakázat jakékoli náboženské či pseudonáboženské projevy. Pokaždé totiž uráží někoho, kdo věří v jiného boha, používá jiné rituály, případně někoho, kdo nevěří vůbec (se svobodou vyznání by měla jít ruku v ruce i svoboda nevyznání).

Takže to není o míře svobody slova, ale o brutálním protežování jednoho nejmenovaného agresivního a netolerantního importovaného "náboženství"

+32/0
29.10.2018 19:13
Foto

K49a88m82i38l53a 68B18r28a16n92n70a 4763426469346

Na svobodu slova jsou hákliví i katolíci. Viz. soudní řízení s Willy Toledem za urážku boha. S islámem je to ale horší právě proto že je importovaný.

+2/0
29.10.2018 19:42

P19e30t62r 67M71e40j59z70l71í20k 8928394791780

Já jsem úmyslně nejmenoval. Samozřejmě máte pravdu, jen se ta náboženská netolerance velmi významně liší svojí mírou. A také v čase.

0/0
29.10.2018 19:59

Ř18e19h76o62ř 31K72r54á39l29í54č79e92k 5327931339338

V podstatě ano, třeba pro neonacisty je modlou Hitler a pro komunisty Lenin, takže urážky těchto "osobností" a nadávky do nácků, bolševiků atd. by se daly taky vyložit urážka něčí víry ;-D

+2/0
31.10.2018 9:43

P15e46t53r 37K69o29r64e57c64k89y 2883277203271

Je zvláštní, že daleko před hrůzostrašnými teroristickými akcemi islamistů si již moudří mužové například Churchil, Masaryk, Ataturk a třeba i Werich udělali jasný názor na tuto ideologii a dnes Evropa pomalu ustupuje skoro na všech polích. Co bude za dvacet ,třicet let?

+18/0
29.10.2018 18:36

Z60d39e38n49ě96k 83B93á23r21t73a 2783794117185

Zatím se o ty teroristické akce starají jiní,viz poslední případy křestan z Ruska a náckovský židobijec v USA....tak bych mohl dlouho pokračovat.Schválně zkuste to jen tak z hlavy,kdy a kde byl naposledy v Evropě teroristický utok islamistu...?

0/−8
29.10.2018 18:41

H86o78n17z64a 46B48o14b56u85l51a 9196889543289

Takže vše odpuštěno?

0/0
29.10.2018 21:12

Z96d41e82n36ě28k 11B93á50r64t82a 2953494387915

Ne.Jen píši,že v poslední době zabíjejí jiní magoři a fanatici.

0/0
29.10.2018 21:26

T34e79o58d88o27r 56B69e85z81d33ě79k 5704230148523

Jasně, ten jeden případ terorismu, který se Bartovi tak politicky hodí, je totiž velice statisticky vypovídající

+2/0
29.10.2018 21:28

R85a40d18i39m 74N26o79v89á51k 9600982235468

Je zajímavé, jak se oháníte, že v USA, v Rusku a chcete pak naopak příklad z Evropy. To je dost demagogie.

Mimochodem tady máte denní přírůstky, jak si kluci z náboženství míru vedou a kolik zase kde zmasakrovali lidí.

https://www.thereligionofpeace.com/

tak než vypustíte takový požadavek ... a vůbec, než je zase budete chtít obhajovat, podívejte se sem

0/0
30.10.2018 9:04

J24o34s68e96f 19U22l31m16a92n 8290700978575

S tím Werichem, to je fáma. Ale s ostatníma souhlas.

+1/−1
29.10.2018 18:44

Z20d58e59n56ě57k 87B89á96r77t52a 2873204637755

Fáma,ale jak vidíte chytilo se to.;-)Jako spousta ostatních nesmyslu...

0/−1
29.10.2018 18:47

T53e88o16d37o28r 42B33e71z56d64ě82k 5604110818463

Které neumíte uvést ani jeden

+1/0
29.10.2018 21:29

Z92d20e47n40ě27k 15B30á40r94t13a 2213334487455

"Lojza Sečkář je pedofil"...pokud se toto o Vás bude šířit na sociální síti,budete také bojovat za svobodu slova...?Někdo to muže vydávat za alternativní pravdu.Podle dnešních měřítek byl pedofil i Ježíšuv otec,jeho prvorozený syn Ježíš se narodil galilejské venkovance v době,kdy dívky začínaly rodit velmi brzy....ovšem nikde to šířit nebudu,chápu že křestany by to mohlo urazit.

+1/−11
29.10.2018 18:21

H81o79n85z55a 45B76o26b85u90l51a 9656349483129

Máte v tom poněkud chaos. Zatímco o Lojzovi Sečkářovi jste to řekl vy bez jakýchkoliv důkazů, o prorokovi je toho plný Korán a muslimové to dodnes běžně praktikují. Takže zaměňujete pojmy a dojmy.

+5/0
29.10.2018 21:16

D93a72n96i86e17l 59P83r41o50c78h45á70z33k58a 9205348170185

V případě pedofilie si plete pojmy a dojmy hodně lidí. Důkazem toho, že je někdo pedofil, je sexuologické vyšetření. A to v případě Mohameda nemáme. Ostatně slovo pedofilie jako psychiatrický pojem bylo zavedeno až na konci devatenáctého století.

+1/0
30.10.2018 7:32

J83a35n 74H83a95v14r64á14n30e17k 9280949746

Jestli skutečně byl pedofil, nebo mu jen bylo jedno, kam ho strká, se opravdu již nedozvíme. Obcování s dítětem ale snad odsuzovat můžeme, ne? Obzvláště když je Prorok považován za nedostižný vzor dokonalého člověka a jeho příkladu muslimové následují dodnes. Bez ohledu na objektivně a prokazatelně negativní dopady takového konání, bez ohledu na zákony země, v níž žijí, atd.

0/0
1.11.2018 10:09

D91a65n28i45e31l 16P34r26o87c61h49á39z16k19a 9745538660755

S tím souhlasím. Ostatně to, že v islámském státě byly svého času nejžádanější a tedy nejdražší otrokyně právě ty devítileté, nepotřebuje komentář. Můžou se najít lidé, co budou tvrdit, že IS je extrém a já s nimi souhlasím, nicméně souvislost mezi Mohamedem a devítiletou věkovou hranicí se nijak ukecat nedá. Nezbývá, než doufat, že se východní Evropa sjednotí a postaví na odpor a že se u nás tahle tahle středověká ideologie nikdy neuchytí.

Nicméně v historii je jen málo lidí, u kterých bych si troufl tvrdit, že byli pedofilové. Za pedofila bych si dovolil označit třeba spisovatele Lewise Carrola, protože si myslím, že v jeho případě je indicií více než dost. V případě Mohameda o jeho vztahu a k chování k dětem toho víme hodně málo.

0/0
1.11.2018 22:06

J66a44n 57P49a23v36e19l 8753912318136

Co vím, ve starém Řecku, kolébce evropské vzdělanosti, byly sexuální styky s mladými hochy zcela běžné. Jsme tedy založeni na pedofilně-homosexuální tradici? :-P

Víte, že podle současných výzkumů, je pro muže nejatraktivnější dívka kolem dvanácti let?

Neříká Vám něco "

old enough to bleed, old enough to breed"

0/0
30.10.2018 8:02
Foto

M39a76r22t54i14n 53K14o14k22e87š 3278824901940

"je pro muže nejatraktivnější dívka kolem dvanácti let" V tom případě jsem asi průměrná žena (Pelíšky)... ;-D

0/0
30.10.2018 9:15

D72a34n54i89e93l 88P59r62o41c61h60á27z52k52a 9905368550235

Já zase četl v sexuologických publikacích, že pro většinu pánské populace jsou ženy nejatraktivnější mezi necelými 20 a necelými 30 lety. A že tato skutečnost má jednoduché biologické odůvodnění, a totiž že ženy jsou v tomto věku na vrcholu plodnosti, a příroda se nás zkrátka snaží přinutit k tomu, abychom jako živočišný druh nevyhynuli.

Domnívám se, že těch 12 let by souhlasilo, pokud by se jednalo výzkum konaný na hebefilních mužích.

+2/0
30.10.2018 12:03
Foto

A12l22o58i84s 36S84e12č65k70á49r 4542860480608

Dokud se to bude jenom šířit na sociální síti, tak si toho nemusím vůbec všímat. Nakonec o politicích se šíří spousta nehezkých a nepravdivých věcí. Kdyby mě to mělo začít omezovat v práci nebo rodinném životě, mohl bych se snažit domoct na šiřiteli pomluv omluvy a náhrady škody. Ale prorok Mohamed je několik set let mrtvý, jeho se už pomluva dotknout nemůže. To je jako kdybych pomlouval Karla IV., že to nebyl zbožný otec vlasti, ale zhýralý děvkař, co na Karlštejně pořádal orgie... No a co? Co by to změnilo na jeho historickém odkazu, kdybych to tvrdil?

+3/0
30.10.2018 8:26
Foto

J65a54k49u12b 64K85r97i41s52t76e45k 4609933852110

Pokud by byla vydána Lojzou autorizovaná či dokonce napsaná biografie, ve které by na sebe Lojza prozradil, že měl sex s tou a tou devítiletou dívkou,bylo by v naprostém pořádku říct, že je Lojza pedofil a to nejlépe na policejní stanici. Když si to ale vymyslíte, je to pomluva a lež. Ovšem to že měl Mohamed sex s devítiletou tvrdí sami muslimové a jejich svatá kniha. Sex z devítiletou zjevně je známkou sexuální náklonnosti k nedospělým osobám, což je zjednodušená definice pedofilie. Rozdíl proti vašemu tvrzení nevidíte? Každopádně pokud Mohamed pedofil nebyl, znamená to, že sex s devítiletou je v pořádku nebo korán lže?

+1/0
30.10.2018 19:59

J61o22s85e42f 14U79l77m46a87n 8960690868375

Náboženství je blud, který by neměl mít žádnou nadstandardní ochranu. A co se týče Mohameda, tak to byl velice nemorální člověk srovnatelný s Hitlerem, Stalinem a dalšími lidskými zrůdami. Není extrémista ten, kdo tohle tvrdí, ale ten, kdo se snaží lidi za takováto tvrzení trestat.

+23/−1
29.10.2018 17:53
Foto

A28l20o18i53s 22S98e61č96k12á88r 4702680250698

Na druhou stranu je pravda i to, že v tehdejším světě by asi byl viděno naší optikou "nemorální" kde kdo.

+1/0
29.10.2018 18:01

J69o80s48e75f 89U26l64m18a36n 8670530448805

To ano, nicméně mít někoho takového za vzor je špatné. Ježíš, pokud vůbec existoval, je daleko lepším příkladem (bez ohledu na to, že křesťanství je rovněž bludem) a pochází (ať už reálně nebo jen jako imaginární odkaz) z ještě o něco starší doby. Konfucius je pak ještě mnohem starší a opět je nesrovnatelně mnohem lepším vzorem. Tak či tak, je nesmysl za podobná tvrzení někoho trestat. To už pak vážně svoboda projevu není.

+8/0
29.10.2018 18:11

M86a18r60e14k 94P97e69c23h 9428677909485

Mohly byste, prosím, uvést příklad jakékoliv nadstandardní ochrany, kterou jakékoliv náboženství užívá? Předem děkuji.

0/−3
29.10.2018 18:04

J94o34s13e59f 33U24l73m87a20n 8180640488315

Sakra, chlape, vy jste snad ten článek nečetl...

+12/0
29.10.2018 18:12

M78a70r71e20k 83P49e10c77h 9288737889505

Máte pravdu. Má reakce na Váš příspěvek není korektní. V kontextu informací uvedených v článku s Vámi naprosto souhlasím.

Nesouhlasím s Vaším vyjádřením, že náboženství je blud. Takové tvrzení nelze ani dokázat, ani vyvrátit a racionálně uvažující člověk by se takovému vyjádření měl vyhnout.

0/−4
29.10.2018 18:17

J84o75s69e55f 55U37l22m57a37n 8940900618585

S tím já nesouhlasím. Náboženství splňuje všechny body definice bludu. Já mohu tvrdit, že v neprobádaných oblastech jihoamerických pralesů žijí draci. Hloupost, že? Jenže náboženství jde ještě dál, netvrdí pouze, že tam žijí draci, ale i to, že ti draci jsou modří s červenýma tečkama a pruhovaným ocasem. Že ti draci chtějí, abych každé ráno pil kakao a jedl vánočku s máslem a meruňkovým džemem. A po snídani, abych si sedl na podlahu v teplácích a zazpíval švédskou státní hymnu. Absudní? No jistě, ale ne více než různá náboženství. A dokažte mi, že tam žádní draci nejsou! Ostatně...i kdybyste tam osobně jel, pořád mohu tvrdit, že jste měl zrovna smůlu a žádného nepotkal nebo že se vám záměrně vyhýbají, protože v ně nevěříte. OK, ta možnost, že v jižní Americe žijí puntíkovaní draci, tu je...byť pravděpodobnost je tak malá, že je téměř nulová. Je to ale pořád jen alternativa, pokud člověk připustí, že tam ti draci mohou být, je to ok, pokud ale začne svůj život formovat podle toho a bere existenci jihoamerických puntíkovaných draků jako fakt, není to nic jiného než blázen.

+12/0
29.10.2018 18:36

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz